Poduszki zrobione, jakieś trzy godziny na spokojnie.
Zaczynamy od poduszki skrzyni, by się do niej dostać, demontujemy akumulator i podstawę akumulatora.

- 20190906_122638.jpg (440.31 KiB) Przejrzano 11612 razy
Jeszcze całość.

- 20190906_123301.jpg (522.05 KiB) Przejrzano 11612 razy
Podstawa.
Potem podkładamy lewarek pod skrzynię biegów i delikatnie do góry.
Odkręcamy dwa torxy na nasadkę E16 i jedną nakrętke.

- 20190906_124202.jpg (397.69 KiB) Przejrzano 11612 razy
E16 i nakrętka.
I po demontażu.

- 20190906_124910.jpg (452.97 KiB) Przejrzano 11612 razy
Tak wygląda nowa i stara poduszka.
Zakładamy nową, wstępnie skręcamy, lewarkiem ustawiamy wysokość i skręcamy na full.
Czas na drugą poduszkę od strony rozrządu.
Lewarek pod silnik, ja dałem pod śrubę dolnej poduszki, ale następnym razem dałabym bardziej do przodu, bo po zdemontowaniu mocowań, silnik pochyla się do przodu.

- 20190906_132901.jpg (477.85 KiB) Przejrzano 11612 razy
Jeszcze całość.
Na początek odkręcamy łącznik.

- 20190906_133200.jpg (357.13 KiB) Przejrzano 11612 razy
W takim stanie była tuleja wewnątrzna.
Następnie wyjmujemy łaczniki.

- 20190906_133339.jpg (530.88 KiB) Przejrzano 11612 razy
Porównanie łączników. Ten był chyba w najlepszym stanie.
Potem odkręcamy trzy nakrętki mocowania i jedną od poduszki silnika.

- 20190906_134607.jpg (391.07 KiB) Przejrzano 11612 razy
Poduszka.
Jak mamy wyjęty wspornik to możemy wymienić tuleję.

- 20190906_134111.jpg (632.83 KiB) Przejrzano 11612 razy
Kompletnie rozwalone.
Odkręcamy poduszkę i wstawiamy nową.

- 20190906_134721.jpg (656.84 KiB) Przejrzano 11612 razy
Tak wyglądają poduszki.
Skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności. Najpierw poduszka, potem wspornik, trochę kombinacji jest z ustawieniem silnika. I na końcu łącznik.
Teraz już nam został dolny łącznik. Na dwóch śrubach, bezproblemowa wymiana. Tak wyglądają razem.

- 20190906_143717.jpg (381.56 KiB) Przejrzano 11612 razy
Niby cały, ale kręcił się wokół osi.