Post
autor: milimetr58 » 16 gru 2018, 22:45
Witajcie, mam pytanie do kogoś kto przechodził już przez awarię i wymianę dwumasy w Velku - ja miałem dwa Espace IV z dwumasą, nic się nie działo, więc nie odpowiem na to pytanie.
Czy dwumasy w 2.0t występowały w ph1 i ph2? Czy weszły po lifcie? - Dwumasa występowała w obydwu wersjach, nie ważne przed liftowy czy po liftowy.
Czy w automatach też były montowane? W automatach nie ma dwumasy na 100%
Jakie są objawy zużycia DKZ? - Hałas, terkotanie.
Jaka jest jego żywotność (oczywiście uśredniając, wiadomo że bardzo wiele zależy od użytkowania). - Czego żywotność, dwumasy czy DKZ? W zależnoścvi od trybu jazdy, znam przypadki, że po 350kkm działa dwumasa, nie wiem jak DKZ, ale ma krótszy żywot podobno.
Co zmieniło się po wymianie? Wujek Google się kłania poszukaj.
Ile was to kosztowało? Mnie nic, ogólnie jeśli chodzi o dwumasę tylko oryginał a nie regeneracja i następone 350 kkm m ożna przejechać, koszt pewnie koło 2 tysiące albo trochę ponad z robocizną. Nie wiem dokładnie, wujek Google się kłania, poszukaj.
Waldek i Ewa