[PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
jeśli wyskakuje sam błąd a nie masz żadnych efektow ubocznych (spadek mocy, szarpanie itp), sprawdź bezpiecznik prawej klemy akumulatora CAL2 32A. Czasami bywa nadłamany czego zazwyczaj nie widać i podczas drgań silnika jeśli nie będzie połączenia - wywali dokładnie ten taki błąd.
-
- Forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 25 lut 2018, 21:57
- Skąd: Kraków
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
A nie rezystory?KrzysiekEg pisze: ↑25 maja 2018, 13:11 Masz gaz, z tego co wiem to w tych silnikach trzeba dawać jakieś kondensatory w wiązkę przed wtryskiwaczami.
To może być jakiś trop, ale wtedy błąd powinien wyskakiwać za każdym razem, a u mnie wyskakuje tylko od czasu do czasu.KrzysiekEg pisze: ↑25 maja 2018, 13:11Coś tam wyczytałem na lpg forum. Inaczej wyskakuje błąd silnika i chyba właśnie wtryskiwaczy benzynowych. Poczytaj może coś Ciebie dotyczy.
Sprawdzę - dzięki za podpowiedź.oceanic123 pisze: ↑25 maja 2018, 20:37 jeśli wyskakuje sam błąd a nie masz żadnych efektow ubocznych (spadek mocy, szarpanie itp), sprawdź bezpiecznik prawej klemy akumulatora CAL2 32A. Czasami bywa nadłamany czego zazwyczaj nie widać i podczas drgań silnika jeśli nie będzie połączenia - wywali dokładnie ten taki błąd.
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Nie wiem dokładnie, tylko coś, gdzieś, mi dzwoniło, ale nie wiem gdzie. Jakiś trop podsuwam.
-
- Forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 25 lut 2018, 21:57
- Skąd: Kraków
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Dzięki za podpowiedź. Pojadę do gazownika i zapytam, bo sam się nie znam na instalacjach LPG.KrzysiekEg pisze: ↑26 maja 2018, 14:07 Nie wiem dokładnie, tylko coś, gdzieś, mi dzwoniło, ale nie wiem gdzie. Jakiś trop podsuwam.
-
- Forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 25 lut 2018, 21:57
- Skąd: Kraków
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Sprawdziłem i na klemie plusowej mam bezpiecznik CAL1 (32A).Krzysiek pisze: ↑25 maja 2018, 23:27Sprawdzę - dzięki za podpowiedź.oceanic123 pisze: ↑25 maja 2018, 20:37 jeśli wyskakuje sam błąd a nie masz żadnych efektow ubocznych (spadek mocy, szarpanie itp), sprawdź bezpiecznik prawej klemy akumulatora CAL2 32A. Czasami bywa nadłamany czego zazwyczaj nie widać i podczas drgań silnika jeśli nie będzie połączenia - wywali dokładnie ten taki błąd.
Jaka jest różnica między CAL1 a CAL2?
Chcę kupić nowy bezpiecznik, ale który wybrać?
-
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 09 cze 2017, 22:41
- Skąd: Włocławek/Brześć Kujawski
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Scenic 1.6 2002 PL
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Po parametrach widać że chodzi o prąd przy którym następuje uszkodzenie bezpiecznika, CAL2 wytrzyma trochę więcej. O ile cała elektryka sprawna nie powinno mieć to większego znaczenia. Przy 3.5v6 głównie chodzi o pewnie o rozrusznik, pewnie lepiej zastosować CAL2, choć CAL1 też będzie pracował.
-
- Forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 25 lut 2018, 21:57
- Skąd: Kraków
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Zamontowałem CAL2 - zobaczymy czy błąd będzie nadal się pokazywał.
Równolegle rozważam montaż rezystorów przed wtryskiwaczami, ale warsztaty montujące instalacje LPG niechętnie chcą grzebać w instalacjach zamontowanych przez kogoś innego...
Równolegle rozważam montaż rezystorów przed wtryskiwaczami, ale warsztaty montujące instalacje LPG niechętnie chcą grzebać w instalacjach zamontowanych przez kogoś innego...
-
- Forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 25 lut 2018, 21:57
- Skąd: Kraków
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Rozwiązanie.
Wymiana bezpiecznika klemy akumulatora nie dała żadnych efektów.
W lipcu zostały zamontowane, we właściwy sposób, rezystory przed wtryskiwaczami i od tej pory jak ręką odjął. Okazało się, że rezystory były zamontowane już wcześniej, ale zrobił to chyba jakiś artysta-rzeźbiarz-amator, bo było to dalekie od wykonania zgodnego z zasadami sztuki
KrzysiekEg - Twój trop okazał się właściwy. Dziękuję
Wymiana bezpiecznika klemy akumulatora nie dała żadnych efektów.
W lipcu zostały zamontowane, we właściwy sposób, rezystory przed wtryskiwaczami i od tej pory jak ręką odjął. Okazało się, że rezystory były zamontowane już wcześniej, ale zrobił to chyba jakiś artysta-rzeźbiarz-amator, bo było to dalekie od wykonania zgodnego z zasadami sztuki

KrzysiekEg - Twój trop okazał się właściwy. Dziękuję

-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
Całe szczęście, że mam zagazowane dwa auta i chciałem velka też zagazować. Po zasięgnięciu opinii i poczytaniu forum LPG zrezygnowałem. Pamiętałem, co tam komplikuje temat, do tego trzeba mieć ją zajebiście wystrojoną, bo tam jest skomplikowana regulacja zaworów, w sumie równa remontowi silnika.
Re: [PHII 3.5 V6] fuel injection fault
też miałem ten błąd. wystarczy dać rezystory 2vat 100ohm metalizowane na przewodach emolacyjnych. Jak masz kabel np. zielony to dajesz rezystor miedzy zielonym i zielonym z czarnym paskiem. u mnie pomogło