Uszczelka pod głowicą
Uszczelka pod głowicą
Witam, problem jak w temacie : uszczelka pod głowicą , sam nie jestem do końca pewny czy to to ale wszystko na to wskazuje : znikający płyn chłodniczy, twarde węże , brak ogrzewania , i troszkę majonezu pod korkiem od oleju. Niby robiłem test na obecność spalin w układzie i płyn zmienił barwę na zieloną ale słyszałem że nie jest on miarodajny. Póki co auto stoi u mechanika i czeka na moją decyzję co dalej. Powiedzcie proszę co warto jeszcze sprawdzić ewentualnie co jeszcze wymieniać podczas takiego zabiegu jak wymiana uszczelki ????? Wiadome planowanie głowicy, nowy rozrząd i pompa wody ... Postawić na coś jeszcze ?? Jakie macie w ogóle zdanie o silnikach 2,2 dci 150 km ??? Pozdrawiam i liczę na jakies pomocne porady.
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Uszczelka pod głowicą
Zrób test ciśnienia w układzie.
Większej krzywdy nie wyrządzi.
Ogólnie sprawdź czy gdzieś nie cieknie ci płyn, bo majonez robi się od jazdy na krótkich dystansach.
Większej krzywdy nie wyrządzi.
Ogólnie sprawdź czy gdzieś nie cieknie ci płyn, bo majonez robi się od jazdy na krótkich dystansach.
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
Re: Uszczelka pod głowicą
No właśnie wycieków nie ma i to nawet najmniejszych. A płynu dolewam prawie liter co jakieś 3 tygodnie. Znasz jakie powinny być wartości ciśnienia w sprawnym układzie i z wywalona uszczelka ??