Często problem w lampach używanych leży w nieosiowości świecenia czyli są skierowane bardziej w którąś stronę.
Miałem tak w Lagunie
Styk lamp z błotnikiem
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Styk lamp z błotnikiem
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
- Tombog
- Klubowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 gru 2016, 17:35
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: R25, R25, R25, E3
Re: Styk lamp z błotnikiem
No niestety tego się obawiam a śruba do regulacji osi jest od strony błotnika i żeby to wyregulować trzeba zdjąć botnik.

Szybkie porównanie z innym, dobrze ustawionym Velem dałoby mi odniesienie w tej materii.
Na razie auto złożyłem bo pogoda słaba ale prawdopodobnie będę musiał tam zajżeć raz jeszcze.
Z ciekawostek przyrodniczych:
Po odpaleniu auta światła same się ustawiły na równej wysokości. Ciekawe. Wcześniej tylko zapalałem światła. Po odpaleniu poszły w dół i wstały już równo.


Szybkie porównanie z innym, dobrze ustawionym Velem dałoby mi odniesienie w tej materii.
Na razie auto złożyłem bo pogoda słaba ale prawdopodobnie będę musiał tam zajżeć raz jeszcze.
Z ciekawostek przyrodniczych:
Po odpaleniu auta światła same się ustawiły na równej wysokości. Ciekawe. Wcześniej tylko zapalałem światła. Po odpaleniu poszły w dół i wstały już równo.
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Styk lamp z błotnikiem
Musiała być wcześniej karta.
Lampa po odpaleniu schodzi po pozycji krańcowej dolnej 16, i staje na pozycji średniej 258, gdzie skrajna wysoka jest 548.
Dlatego niezwykle ważne jest skalibrowanie na prostym terenie ustawienia lamp, tak aby złapały pozycję usredniona, gdyż jest to pozycja świecenia.
Dopiero od tego momentu, wybieramy się na skp aby światło obniżyć lub podnieść.
Lampa po odpaleniu schodzi po pozycji krańcowej dolnej 16, i staje na pozycji średniej 258, gdzie skrajna wysoka jest 548.
Dlatego niezwykle ważne jest skalibrowanie na prostym terenie ustawienia lamp, tak aby złapały pozycję usredniona, gdyż jest to pozycja świecenia.
Dopiero od tego momentu, wybieramy się na skp aby światło obniżyć lub podnieść.
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
-
- Forumowicz
- Posty: 625
- Rejestracja: 17 gru 2016, 07:05
- Skąd: KUTNO
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Megane RS
Re: Styk lamp z błotnikiem
U mnie w poliftowym też widać uszczelki przy lampach.