Wymiana silniczka wycieraczek
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Masz serwisowke do tego żeby udostępnić?
-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 mar 2017, 15:27
- Skąd: Starachowice
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Mam Dialogys-a po angielsku.
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Kamis pytasz jak wymienić silniczek ?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Chodziło mi czy po zdjęciu ramion wycieraczek i podszybia jest jeszcze jakaś przeszkoda w odkręceniu tego mechanizmu z silniczkiem.
-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 mar 2017, 15:27
- Skąd: Starachowice
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Proponuje żeby w tym wątku skasować niepotrzebną treść, a zostawić wpis z meritum sprawy, czyli:
Wymieniamy zawsze cały mechanizm (z silniczkiem), robi się to prosto i szybko. Zdejmujemy ramiona wycieraczek, potem plastikowe podszybie, potem mechanizm wycieraczek.
Używany można kupić za ok.50zł
Wymieniamy zawsze cały mechanizm (z silniczkiem), robi się to prosto i szybko. Zdejmujemy ramiona wycieraczek, potem plastikowe podszybie, potem mechanizm wycieraczek.
Używany można kupić za ok.50zł
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Można także wymienić sam silniczek jednakże bardzo ciężko wyregulowac to aby działało poprawnie. Nawet ASO w manualach nie zaleca odkrecania silniczka od mechanizmu.
Klemantis w swoim poście napisz ile i jakie śruby (chodzi o to jaki klucz mamy użyć)
Klemantis w swoim poście napisz ile i jakie śruby (chodzi o to jaki klucz mamy użyć)
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 mar 2017, 15:27
- Skąd: Starachowice
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Nie zaleca? W moim manualu jest napisane żeby absolutnie tego nie robić. I jest to napisane w ramce z czerwonym napisem "OSTRZEŻENIE!"
...nie zaleca..., dobre
a kwestię opisu śrub, tłumaczy się mechanikom w pierwszej klasie zawodówki, i jeśli ktoś doradza ludziom na forum, to warto by było, by choć taki poziom trzymał. Z całym szacunkiem, pozdrawiam.
...nie zaleca..., dobre
a kwestię opisu śrub, tłumaczy się mechanikom w pierwszej klasie zawodówki, i jeśli ktoś doradza ludziom na forum, to warto by było, by choć taki poziom trzymał. Z całym szacunkiem, pozdrawiam.
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Wydaje mi sie ze Sasio ma tutaj racje z tym podawaniem nr. klucza... moze byc tak ze "szpilka" lub sruba bedzie fi 8 a do jej odkrecenia bedzie potrzebny klucz 14 lub 12 a nie 13 jak by sie wszystkim wydawalo. Zawsze lepiej podac nr klucza. Przy torxach tez podajesz wymiar torxa a nie grubosc sruby.
Pozdrawiam i mniej spinania sie bo atmoswera sie psuje .
Pozdrawiam i mniej spinania sie bo atmoswera sie psuje .

-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 mar 2017, 15:27
- Skąd: Starachowice
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
No i dyskusja zeszła na temat kluczy, a chodziło o wymianę wycieraczek, i o to że na forum doradza się odkręcanie silniczka, a serwis tego zabrania. A jak ktoś już temat przerobi na własnej skórze, to wie że łatwiej, taniej i szybciej jest posłuchać serwisówki i wymienić całość. Ale na forum jest inna wiedza i lepiej z nią nie polemizować bo można się narazić. I to jest sedno sprawy.
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Wymiana silniczka wycieraczek
Oczywiście że nie 
Dziś gdyby padły mi wycieraczki to wiem że wymieniałbym całość, niestety w moim wypadku tego nie wiedziałem, i dopiero później doczytałem że mechanizmu nie można odkręcać bo jest fabrycznie ustawiony, i jego ustawienie będzie bardzo ciężkie.
Zakupiłem sam silniczek, wymieniłem, wszystko chodzi jak powinno ale faktycznie, tyle co stroiłem aby to razem chodziło jak fabryka zaleca, to nie ma sensu, gdzie można wymienić całość i tu masz rację

Dziś gdyby padły mi wycieraczki to wiem że wymieniałbym całość, niestety w moim wypadku tego nie wiedziałem, i dopiero później doczytałem że mechanizmu nie można odkręcać bo jest fabrycznie ustawiony, i jego ustawienie będzie bardzo ciężkie.
Zakupiłem sam silniczek, wymieniłem, wszystko chodzi jak powinno ale faktycznie, tyle co stroiłem aby to razem chodziło jak fabryka zaleca, to nie ma sensu, gdzie można wymienić całość i tu masz rację
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!