Padła mi skrzynia automat, 2.0T polift. Poszukiwana jakaś na podmiankę, raczej pilnie.
Pytanie do znawców: czy muszę szukać tylko do wersji Vel Satis 2.0T, czy inne wersje silnikowe lub Laguna / Espace / coś innego też podchodzi plug & play bez przerabiania? Patrząc tylko Vel Satis 2.0T jest wielkie nic - same skrzynie do diesli, trochę do 3.5V6.
ASB 2.0T - zamienniki
Re: ASB 2.0T - zamienniki
Sprawdź wyznacznik skrzyni, to są 3 cyfry po oznaczeniu skrzyni, w Twoim przypadku su1.
Wg mnie powinny pasować od benzynowych wersji Espace IV i laguny II.
Ja na Twoim miejscu najpierw bym zdiagnozował obecną skrzynię, może to tylko zawory.
Wg mnie powinny pasować od benzynowych wersji Espace IV i laguny II.
Ja na Twoim miejscu najpierw bym zdiagnozował obecną skrzynię, może to tylko zawory.
Re: ASB 2.0T - zamienniki
Wydaje mi się, że szkoda kasy na rozbebeszanie jej i dumanie - wyraźnie słychać wycie, którego wcześniej nie było. Brzmi to na zdecydowanie mechaniczną usterkę 
Hm, czyli muszę znaleźć jakąś tabliczkę czyli zanurkować pod samochód jakoś żęby to sprawdzić? Można to zrobić po numerze VIN? A jest on następujący: VF1BJ0W0B36099416

Hm, czyli muszę znaleźć jakąś tabliczkę czyli zanurkować pod samochód jakoś żęby to sprawdzić? Można to zrobić po numerze VIN? A jest on następujący: VF1BJ0W0B36099416
Re: ASB 2.0T - zamienniki
Najprawdopodobniej jest to skrzynia su1 023
Re: ASB 2.0T - zamienniki
Ostatecznie kupiłem brzydki, niewygodny samochód z dieslem
(jak ja nie cierpię diesli!) a Renault zostało sprzedane w stanie "jak stoi". Pozostaje żyć z wyborem 


- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: ASB 2.0T - zamienniki
A jaki to jest brzydki samochód? Można wiedzieć? Taki jakiś ciekawski jestem

Waldek i Ewa
Re: ASB 2.0T - zamienniki
Zupełnym przypadkiem jest to Peugeot 5008 I generacji. Ale o Vel Satisie też mówiłem że wygląda jak multipla 
Na razie stwierdzam, że z wrażeń z jazdy startu do Renault wiadomo nie ma żadnego. Ma wściekle sztywne zawieszenie (w dodatku głośne), w ogóle jest głośny, dźwięk otwierania i zamykania drzwi jest jak z busa (wykleję to matami, w Velu też to robiłem) no i jeździ na gnój zamiast benzyny więc jest dodatkowo głośniejszy. W dodatku ten typ ASB nie zrzuca na neutral w korku na hamulcu więc czuć wibracje od cholernego ropniaka
No i nie pachnie tak ładnie w środku jak w starym zużytym Vel Satisie - skórą. Zapach luksusu jak się wsiadało
Nawet podświetlenie zegarów i wszystkich przycisków - pomarańczowe, kto to wymyślił? 
Ale za to dwa rowery wchodzą pionowo bez wielkich ceregieli - w Velu blokowałem rowery bez przednich kół o jedno złożone siedzenie za widelce i o dach siodełkami, tutaj muszę wyrzeźbić stojak bo jest za dużo miejsca i latają. Wczoraj bez składania żadnego siedzenia przewiozłem w bagażniku 6 kół 18" i skrzynkę narzędziową. Podstawowe audio jest lepsze niż Cabasse (nie to że jest dobre) a skrętne xenony robią robotę. O innych rzeczach dowiem się w trakcie o ile mi na którejś dziurze kręgosłup nie strzeli

Na razie stwierdzam, że z wrażeń z jazdy startu do Renault wiadomo nie ma żadnego. Ma wściekle sztywne zawieszenie (w dodatku głośne), w ogóle jest głośny, dźwięk otwierania i zamykania drzwi jest jak z busa (wykleję to matami, w Velu też to robiłem) no i jeździ na gnój zamiast benzyny więc jest dodatkowo głośniejszy. W dodatku ten typ ASB nie zrzuca na neutral w korku na hamulcu więc czuć wibracje od cholernego ropniaka



Ale za to dwa rowery wchodzą pionowo bez wielkich ceregieli - w Velu blokowałem rowery bez przednich kół o jedno złożone siedzenie za widelce i o dach siodełkami, tutaj muszę wyrzeźbić stojak bo jest za dużo miejsca i latają. Wczoraj bez składania żadnego siedzenia przewiozłem w bagażniku 6 kół 18" i skrzynkę narzędziową. Podstawowe audio jest lepsze niż Cabasse (nie to że jest dobre) a skrętne xenony robią robotę. O innych rzeczach dowiem się w trakcie o ile mi na którejś dziurze kręgosłup nie strzeli
