Światła do jazdy dziennej.
-
- Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lut 2019, 16:03
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
Światła do jazdy dziennej.
Dziś mój sąsiad mnie zaskoczył bo w swojej Lagunie 2 polift zamontował światła do jazdy dziennej w miejsce halogenów ale są to światła zintegrowane czyli jazdy dziennej i halogenowe z Mitsubishi chyba ASX powiedział że mocowania pasują tylko jakaś dioda czy cosik dodał i światła śmigają jak ta lala i tak myślę czy do Vela by takie zamontować i czy będą pasować . Koszt jednej tej lampy to około 150 zł muszę sąsiada zagadać czy by mi takich nie zamontował
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Światła do jazdy dziennej.
Nie będą pasować. W Lagunie II Ph2 zmienili halogeny właśnie na te z czterema mocowaniami jak w ASX (w Lagunie II Ph1 były na dwa mocowania tak jak w Velu). Niestety u nas zarówno przed jak i po lifcie cały czas jest stary typ halogenu na dwa mocowania.
Re: Światła do jazdy dziennej.
Ja kiedyś bez problemu rozkleiłem taki halogen - może da się przerzucić zawartość tych nowych halogenów do starej puszki?
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Światła do jazdy dziennej.
Nie bo najbardziej istotna rzecz w tych nowych to dziura z mocowaniem na dodatkowe żarówki
A ta część obudowy właśnie zawiera mocowania do zderzaka. Dodatkowo jest inny kształt szybki
Ogólnie nie pasuje i pasować nie będzie 



Re: Światła do jazdy dziennej.
ja mam plan zrobić długie na 30% moc jako DLR. Już nawet zakupiłem odpowiedni moduł, taki z większa ilością funkcji i konfigurowalny przez USB.
Można ustawić moc długich na dowolną wartość, np. 8%, 23%, albo 31%.
Chcę tak to dopasować żeby nie oślepiać ale być widocznym także w dzień.
Ryzyko ewentualnie jest takie że można dostać mandat za jazdę na długich w obszarze zabudowanym, albo za jazdę na długich w dzień.
Natomiast nie trzeba nic dokładać (poza tym modułem), grzebać w zderzakach, ciąć, wkładać LEDy które po roku będą mrugać i zachowujemy fabryczny wygląd.
Można ustawić moc długich na dowolną wartość, np. 8%, 23%, albo 31%.
Chcę tak to dopasować żeby nie oślepiać ale być widocznym także w dzień.
Ryzyko ewentualnie jest takie że można dostać mandat za jazdę na długich w obszarze zabudowanym, albo za jazdę na długich w dzień.
Natomiast nie trzeba nic dokładać (poza tym modułem), grzebać w zderzakach, ciąć, wkładać LEDy które po roku będą mrugać i zachowujemy fabryczny wygląd.
Re: Światła do jazdy dziennej.
Niestety te moduły nie mają homologacji, a co gorsze mimo słabszego swiecenia i tak oślepiają..