Strona 3 z 7

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 29 wrz 2018, 22:39
autor: jago1ga
Witam. Może mi ktoś wysłać instrukcję na email? od miesiąca już walczę z tą przepustnicą. Z góry dziękuję.

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 30 wrz 2018, 15:20
autor: KaMis
jago1ga pisze: 29 wrz 2018, 22:39 Witam. Może mi ktoś wysłać instrukcję na email? od miesiąca już walczę z tą przepustnicą. Z góry dziękuję.
Wyślij ją do firmy, której namiary podałem na str. 2 tego tematu. Lepiej na tym wyjdziesz. Być może to wiązka a nie przepustnica bo też takie przypadki były. Jak wyślesz to Panowie powiedzą Ci profesjonalnie co z tym sprzętem jest. Taka moja rada.

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 01 paź 2018, 14:56
autor: jago1ga
wiem, że cena za naprawę jest bardzo atrakcyjna ale akurat nie chodzi tu o pieniądze, w najbliższym czasie nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie samochodu bo żona na dniach będzie rodzić a wysłanie przepustnicy to jednak kilka dni uziemienia auta.
pozdrawiam

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 03 paź 2018, 10:27
autor: KaMis
Moim zdaniem naprawienie jej w domowych warunkach mija się z celem. Jeżeli masz powycierane ścieżki potencjometru to i tak raczej z tym sam nic nie zrobisz. Samo otworzenie w moim przypadku było nie możliwe a jak później powiedział człowiek który moją regenerowal, że to lepiej iż mi się nie udało bo mogłem zrobić wiecej złego niz dobrego. Dał mi słowną gwarancję, że drugie 250k jeszcze polata po regeneracji. Więc próbuj jeżeli lubisz ryzykować. Takie moje tylko zdanie.

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 03 paź 2018, 10:47
autor: sandman_pl
Ja swoją regenerowałem ok. roku temu u https://www.olx.pl/oferta/przepustnica- ... f486472fb0 i jestem bardzo zadowolony (od demontażu starej do montażu zregenerowanej minęły 4 dni).

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 23 gru 2018, 23:35
autor: darpololk
Odnośnie wyświetlanego komunikatu błędu, wszystkie wypowiedzi skupione były na przepustnicy a dokładnie ten sam komunikat miałem przy uszkodzeniu (korozji)
Przy wtyczce / gnieździe potencjometru pedału gazu. (korozja być może od płynu chłodzącego?)
wyczyszczenie i naprawa złącza usuneła usterkę.

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 02 sty 2019, 21:07
autor: Grubcio31
Witam. Bardzo proszę o podesłanie instrukcji regeneracji przepustnicy na e-mail, ponieważ nie mogę pobrać a wyjazd na ferie tuż tuż. Z góry dziękuję.

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 06 mar 2019, 06:23
autor: Lopezik87@interia.eu
Jeśli można to też proszę o instrukcję na pw

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 07 kwie 2019, 19:33
autor: Seba7stian
Witam
i ja klaniam sie z prosba o podeslanie instrukcji na pw
Mam jeszcze jedna prosbe czy ktos dysponuje plyta z reprogiem lub zna magika co ogarnia reprogi

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

: 08 kwie 2019, 22:35
autor: axa2zxz
Ja u siebie zregenerowałem przepustnicę (raczej prewencyjnie, gdyż to nie ona była winna) i wymieniłem całą wiązkę od przepustnicy do ECU - i moim zdaniem jest to jedyna skuteczna i sensowna naprawa. Też jestem zdania, że lepiej oddać to komuś kto ma pojęcie jak to dobrze zrobić, samo otworzenie i kapnięcie cyny to jednak troszkę za mało (nie pęknięcia cyny są problemem tylko ścieżek). Dodatkowo może być problem w wiązce pomiędzy pedałem gazu a ECU, sam pedał gazu może być walnięty lub kostki do cewek - to takie najpopularniejsze przyczyny tego błędu.