[2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Witam. Może mi ktoś wysłać instrukcję na email? od miesiąca już walczę z tą przepustnicą. Z góry dziękuję.
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Wyślij ją do firmy, której namiary podałem na str. 2 tego tematu. Lepiej na tym wyjdziesz. Być może to wiązka a nie przepustnica bo też takie przypadki były. Jak wyślesz to Panowie powiedzą Ci profesjonalnie co z tym sprzętem jest. Taka moja rada.
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
wiem, że cena za naprawę jest bardzo atrakcyjna ale akurat nie chodzi tu o pieniądze, w najbliższym czasie nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie samochodu bo żona na dniach będzie rodzić a wysłanie przepustnicy to jednak kilka dni uziemienia auta.
pozdrawiam
pozdrawiam
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Moim zdaniem naprawienie jej w domowych warunkach mija się z celem. Jeżeli masz powycierane ścieżki potencjometru to i tak raczej z tym sam nic nie zrobisz. Samo otworzenie w moim przypadku było nie możliwe a jak później powiedział człowiek który moją regenerowal, że to lepiej iż mi się nie udało bo mogłem zrobić wiecej złego niz dobrego. Dał mi słowną gwarancję, że drugie 250k jeszcze polata po regeneracji. Więc próbuj jeżeli lubisz ryzykować. Takie moje tylko zdanie.
-
- Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 lis 2017, 10:45
- Skąd: Bydgoszcz
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Ja swoją regenerowałem ok. roku temu u https://www.olx.pl/oferta/przepustnica- ... f486472fb0 i jestem bardzo zadowolony (od demontażu starej do montażu zregenerowanej minęły 4 dni).
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Odnośnie wyświetlanego komunikatu błędu, wszystkie wypowiedzi skupione były na przepustnicy a dokładnie ten sam komunikat miałem przy uszkodzeniu (korozji)
Przy wtyczce / gnieździe potencjometru pedału gazu. (korozja być może od płynu chłodzącego?)
wyczyszczenie i naprawa złącza usuneła usterkę.
Przy wtyczce / gnieździe potencjometru pedału gazu. (korozja być może od płynu chłodzącego?)
wyczyszczenie i naprawa złącza usuneła usterkę.
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Witam. Bardzo proszę o podesłanie instrukcji regeneracji przepustnicy na e-mail, ponieważ nie mogę pobrać a wyjazd na ferie tuż tuż. Z góry dziękuję.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 mar 2019, 18:23
- Skąd: Głuchołazy
- Rok: 2004
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Jeśli można to też proszę o instrukcję na pw
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lut 2019, 22:17
- Skąd: Lublin
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Megan cc
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Witam
i ja klaniam sie z prosba o podeslanie instrukcji na pw
Mam jeszcze jedna prosbe czy ktos dysponuje plyta z reprogiem lub zna magika co ogarnia reprogi
i ja klaniam sie z prosba o podeslanie instrukcji na pw
Mam jeszcze jedna prosbe czy ktos dysponuje plyta z reprogiem lub zna magika co ogarnia reprogi
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Ja u siebie zregenerowałem przepustnicę (raczej prewencyjnie, gdyż to nie ona była winna) i wymieniłem całą wiązkę od przepustnicy do ECU - i moim zdaniem jest to jedyna skuteczna i sensowna naprawa. Też jestem zdania, że lepiej oddać to komuś kto ma pojęcie jak to dobrze zrobić, samo otworzenie i kapnięcie cyny to jednak troszkę za mało (nie pęknięcia cyny są problemem tylko ścieżek). Dodatkowo może być problem w wiązce pomiędzy pedałem gazu a ECU, sam pedał gazu może być walnięty lub kostki do cewek - to takie najpopularniejsze przyczyny tego błędu.