Witam, tysiąc kilometrów przejeździłem już po wymianie dynamicznej oleju w skrzyni i pojawił się problem dwa razy skrzynia weszła w tryb awaryjny, nie zmienia biegów tip tronic nie działa ( po zgaszeniu i odpaleniu wszystko jest okej) Po podłączeniu pod kompa wyskoczył następujący błąd 0740 - pontage convertisseur ( Odczytany za pomocą DDT) Skrzynia działa bez zarzutów nic nie szarpie w ciągu tygodnia weszła dwa razy w tryb awaryjny
Spotkał się ktoś z takim błedem ?
Output device : 0740 - pontage convertisseur $0740
DTC order = 01
DTC - Valeur valeur système
Present Failure No
Status DTC par. A _ ctrl incorrect.
Stored Failure Yes
Freeze Frame
Name
Value
ExtraBytes
Alerte temp. huile non
Allumage voyant défauts non
Chgt de rapport changement autorisé
CMF D
Contact CMI - inactif
Contact CMI+ inactif
Contact frein à ouverture. inactif
Couple lent 350
N.m
Couple moteur anticipé. 282
N.m
Couple moteur effectif. 260
N.m
Couple moteur hors consigne TA. 282
N.m
Couple rapide 282
N.m
Courant de sortie driver EV SLS 430
mA
Courant de sortie driver EV SLT 540
mA
Courant de sortie driver EV SLU 1000
mA
Courant de sortie EV SLS 430
mA
Courant de sortie EV SLT 540
mA
Courant de sortie EV SLU 1000
mA
Débrayage arrêt Embrayé
Défauts rapport pas d erreur
Demande incrément rapport non
Etat contact CMF A inactif
Etat contact CMF B actif
Etat contact CMF C actif
Etat contact CMF PA inactif
Etat convertisseur. fermé
Etat driver sortie EV 1 inactive
Etat driver sortie EV 2 inactive
Etat driver sortie EV 3 active
Etat driver sortie EV 4 active
Etat driver sortie EV 5 inactive
Etat driver sortie Shiftlock inactive
Etat GMV inactif
Etat huile OK
Etat sortie EV 1 inactive
Etat sortie EV 2 inactive
Etat sortie EV 3 active
Etat sortie EV 4 active
Etat sortie EV 5 inactive
Etat sortie Shiftlock inactive
Fonction auto-adapt. Economie
Freeze Frame Number 0
Interdiction CLIM. non
Kick down non activé
Lois de passage Economie
Non défini. 0
Octet changement de rapport et lois. 3
Octet commande EVS 12
Octet commande GMV par BVA. 130
Octet controle vitesse et fonction adaptatives. 0
Octet décodage CMF. 99
Octet décodage température et contacts. 8
Octet info état rapport de BVA. 3
Octet sortie EVS. 12
Poids faible DTC 64
Poids fort DTC 7
Pontage. ponté
Position levier D
Programme Economique
RAMI 4
Rapport engagé. 3ème
Rapport refusé. non
Régime moteur. 3875
tr/mn
ShiftInProgress 0
Temperature d huile BVA °C 82
°C
Temperature d huile BVA V 0,41
V
Température eau moteur. 98
°C
Tension APC 13
V
Vitesse entrée BVA 3550
tr/mn
Vitesse sortie BVA 1800
tr/mn
Vitesse véhicule. 92
km/h
Volonté conducteur. 115
Problem z automatem Su1 defaillance bva tryb awaryjny
-
- Klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 gru 2016, 20:05
- Skąd: Mysłowice
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Citroen C5
- turbovelus
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lip 2017, 18:35
- Skąd: Namysłów
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault thalia
Re: Problem z automatem Su1 defaillance bva tryb awaryjny
Kiedyś już w dwóch scenicach wymieniałem element który powodował właśnie przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny i tez nie było możliwości ręcznej zmiany biegów. Odpowiada ten element na elektryczne odczytywanie który bieg jest wbity. Jak się go rozkręci wygląda jak potencjometr. W obu przypadkach bardzo wyrobione były płytki - powycierane w miejscu gdzie jeździły ząbki tego potencjometru. W sceniucu wygląda to tak http://allegro.pl/czujnik-predkosci-aut ... 74653.html .
W Twojej skrzyni chyba chodzi o ten element, ale mogę się mylić bo kontakt miałem tylko ze skrzyniami w scenicach.
W Twojej skrzyni chyba chodzi o ten element, ale mogę się mylić bo kontakt miałem tylko ze skrzyniami w scenicach.
- marekfl
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 maja 2018, 19:14
- Skąd: Kielce
- Rok: 2007
- Silnik: 2.0 dCi
- Drugie auto: Espace IV PH II
Re: Problem z automatem Su1 defaillance bva tryb awaryjny
pozycjoner można spróbować ustawić - ma spory zakres regulacji.
W kilku przypadkach udało mi się go zreanimować, zmieniając miejsce pracy "palcy" zwierających na "bieżni".
Oczywiście najpierw ocena wyglądu i czyszczenie
W kilku przypadkach udało mi się go zreanimować, zmieniając miejsce pracy "palcy" zwierających na "bieżni".
Oczywiście najpierw ocena wyglądu i czyszczenie
Elektronika, CLIP, Kielce
-
- Forumowicz
- Posty: 41
- Rejestracja: 07 sie 2017, 11:16
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Ford Fiesta MK7
Re: Problem z automatem Su1 defaillance bva tryb awaryjny
Jakbyś nie zreanimował pozycjonera to u mnie leży w zapasie jeden do naszej skrzyni.
Przed wymianą dynamiczną też miałem takie objawy więc kupiłem na przyszłość ale się uspokoiło po wymianie.
W razie czego odezwij się.
Przed wymianą dynamiczną też miałem takie objawy więc kupiłem na przyszłość ale się uspokoiło po wymianie.
W razie czego odezwij się.