Strona 1 z 1

Fault in fuel injection 2.2 dci

: 31 sty 2018, 11:40
autor: Valdek
Niestety przy przyspieszaniu (kiedy mocniej wcisne pedal akceleratora) pojawia mi sie sie napis "fault in fuel injection" i auto traci moc. Wspomnieć musze ze niestety ostatnio zalalem paliwo z niesprawdzonego źródła i podejrzewam ze to jest zrodlo problemu. Co prawda jezdze juz trzeci tydzien na paliwie na pewno dobrej jakości a błąd nadal wyskakuje.
Czyszczony byl tez egr a slyszalem ze przy tym zabiegu trzeba wymienic uszczelke (o czym wczesniej nie wiedzialem).
Sytuacja jest trudna dlatego ze wszystko nałożylo sie na siebie w tym samym czasie...
Jak sadzicie? Padly wtryski czy problem z egr? A moze jeszcze cos innego?

Re: Fault in fuel injection 2.2 dci

: 31 sty 2018, 16:09
autor: Tygrysek26
Wydaje mi się że problem jest w EGR miałem to samo przy gwałtownym przyspieszaniu auto wchodziło w tryb serwisowy, traciło moc i ten sam błąd. Wyczyszczenie pomogło i spokój do dziś. Może porostu komputer zapamiętał błąd. Warto podpiąć pod komputer po tym zabiegu.

Re: Fault in fuel injection 2.2 dci

: 13 lut 2018, 15:34
autor: Valdek
Trafilem do warsztatu podobno specjalizujacego sie w marce Renault. Opowiedzialem całą historie. Do mojego Velsatisa mechanicy połączyli komputer ktory wykazał problem oznaczy kodem: P1815. (Problem z cisnienem turbodoladowania)
Po kilku godzinach dostałem informacje ze do naprawy jest "kierownica turbiny". To znaczy ze turbo trzeba zdemontować i naprawic odpowiedni element. Koszt calej naprawy to ok 600zł.
Poki co samochod musialem odebrać, ale w przyszlym tygodniu dostarcze go do warsztatu na leczenie i napisze czy wszystko sie powiodło.
Mieliscie podobne przypadki?

Re: Fault in fuel injection 2.2 dci

: 13 lut 2018, 16:23
autor: Tygrysek26
Nie spotkałem się z czymś takim.

Re: Fault in fuel injection 2.2 dci

: 13 lut 2018, 16:46
autor: Valdek
Majstry "kierownicą turbiny" nazywali w swoim żargonie prawdopodbnie element sterujący cisnieniem powietrza dostarczanego do turbiny. Z tego co zrozumialem ;)