Strona 1 z 2
2.0 T problem?
: 10 gru 2017, 20:00
autor: pete17
Re: 2.0 T problem?
: 11 gru 2017, 12:34
autor: Magister
Wymiana cewek rozwiąże problem. Standardowa procedura.
Re: 2.0 T problem?
: 12 gru 2017, 05:59
autor: pete17
Hmmm...Tak myślisz?No spróbuję.Tym bardziej że mam nówki,nabyłem drogą kupna jeszcze kiedy wariował z powodu wtryskiwaczy.Teraz będzie jak znalazł.Dzięki za sugestię.Pozdr.

Re: 2.0 T problem?
: 12 gru 2017, 23:12
autor: areseral
Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
Re: 2.0 T problem?
: 13 gru 2017, 08:07
autor: milimetr58
areseral pisze:Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
Nie wiem, czy droga, ja kupiłem nowe cewki po 46 zł za sztukę niemieckiej produkcji, nie zakładałem ich jeszcze, ale znajomy za moją namową też kupił i jeździ na nich od ponad roku, więc po co przepłacać?
Kupiłem za te pieniądze 4 sztuki i leżą sobie i czekają na wypadek "W".

Link:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 88611.html
Re: 2.0 T problem?
: 13 gru 2017, 20:36
autor: Magister
Cewki dają właśnie taki objaw w każdym aucie, tymbardziej, że auto szarpie mocniej na Lpg.
Świece platynowe (dedykowane do F4Rt) wypalaja się dość szybko przy źle ustawionym gazie i uszkodzonych cewkach.
Niestety poprawna wymiana polega na wymianie cewek i świec jednocześnie. Koszt cewek Beru to jakies 600zl, a świeczki to ok 160zl.
Dobrym zwyczajem jest kupno cewek z tej samej partii...zupełnie, jak za dawnych lat do poczciwej Syreny.
Re: 2.0 T problem?
: 16 gru 2017, 20:32
autor: areseral
milimetr58 pisze:areseral pisze:Droga diagnoza jak na wstep... Normalnie ok 400zl taka zabawa licząc wszystkie cewki.
A jaka przerwa na swieczkach?
Nie wiem, czy droga, ja kupiłem nowe cewki po 46 zł za sztukę niemieckiej produkcji, nie zakładałem ich jeszcze, ale znajomy za moją namową też kupił i jeździ na nich od ponad roku, więc po co przepłacać?
Kupiłem za te pieniądze 4 sztuki i leżą sobie i czekają na wypadek "W".

Link:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 88611.html
Z tą niemiecką produkcją to kolega poszedł... po całości
Już myślałem, że naprawdę jakieś fajne cewki Beru chociaż... a tu chiński Master Sport Germany
Jak jeździ rok, to super

Oby tak dalej
A Ty jak masz nowe to czemu ich nie założyłeś nie wiem
Większość dobrych cewek waha się w okolicy 100zł za sztukę więc nie wiem skąd te 600zł za wymianę...
Świeczki no to 60zł/szt NGK platynowo-irydowa.
Re: 2.0 T problem?
: 16 gru 2017, 23:59
autor: milimetr58
Po co mam wymieniać cewki, ja te co mam w aucie działają? Silnik też mam kupić i wymienić jak ten działa? Nie rozumiem ironii, no, ale Polak to jest najmądrzejszy, we wszystkim. Jest lekarzem, politykiem, pucybutem a tak naprawdę, to w doopie był i gooowno widział. Nie mówię o koledze, ale tak ogólnie.
Re: 2.0 T problem?
: 17 gru 2017, 19:06
autor: areseral
Żeby się nowe nie starzały niepotrzebnie na półce
EDIT: A stare niech czekają na lepsze czasy

Stare może chodzą, ale na nowych może być inne auto

Przynajmniej według internetu

Re: 2.0 T problem?
: 17 gru 2017, 20:55
autor: milimetr58
Nowe są zafoliowane szczelnie fabrycznie, tak, że się nie zestarzeją. Jeżdżą razem ze mną. Tak asekuracyjnie.
Sam jestem ciekawy, jak się będą sprawowały. Życie pokaże.
