Problem z hamulcami
Problem z hamulcami
Witam czy ktoś przechodził bolączke dotycząca układu hamulcowego ? Po wymianie pompy ABS i odpowietrzeniu całego układu pedal hamulca po dwu-trzy krotnym wciśnięciu robi się twardy jak kamień a co za tym idzie ciężko wyhamować. Inna sprawa to taka że po wymianie pompy ABS świeci się błąd : service + ESP fault , mechanik stwierdził że pompa od automatu i komputer jej nie może zczytac ( szukam więc dalej od manualna do 2.2 dci 150 ,km ) wracając do hamowania , dzisiaj inny mechanik stwierdził że za takowy twardy pedal hamulca odpowiada vacum pompa ????!!! Co wy na to ,????
-
- Forumowicz
- Posty: 111
- Rejestracja: 10 mar 2017, 21:21
- Skąd: Potworów
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
Re: Problem z hamulcami
Za twardy pedal odpowiada vacum pompa. Trzeba sprawdzić podciśnienie. Pompa abs jest taka sama dla automatu i manuala wystarczy zmienić ustawienia w niej komputerem diagnostycznym najlepiej clipem
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Problem z hamulcami
Odłącz podciśnienie na grodzi z serwa które idzie np.w benzynie do przepustnicy, w dCi musi też brać podciśnienie, może pomóc.
Ja tak miałem jak auto wróciło od mechanika po zabawie z tylnym hamulcem.
Auto jechało 20km/h a ja stawałem na pedale aby przed pieszym wyhamować, który stał paręnaście metrow dalej. Takie było uczucie jakby nie było wspomagania hamulców, auto tak samo szumiało. Przypadkiem odpialem przewód od serwa do kolektora i... usłyszałem uciekające powietrze. Po tym zabiegu idealnie
Ja tak miałem jak auto wróciło od mechanika po zabawie z tylnym hamulcem.
Auto jechało 20km/h a ja stawałem na pedale aby przed pieszym wyhamować, który stał paręnaście metrow dalej. Takie było uczucie jakby nie było wspomagania hamulców, auto tak samo szumiało. Przypadkiem odpialem przewód od serwa do kolektora i... usłyszałem uciekające powietrze. Po tym zabiegu idealnie
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!