Sklepy internetowe ...
: 18 maja 2017, 14:18
Temat założyłem aby przestrzegać wszystkich którzy chcą coś zamówić ze sklepu internetowego iParts.pl lub ucando.pl , choć szczerze mówiąc ucando należy do sieci iParts.
Ogólnie zamówiłem już od nich kilka rzeczy i zawsze pojawia się ten sam problem, terminowość i działanie jako outsourcing czyli nie mamy towaru, sprowadzimy i wyślemy Tobie.
iParts : w ich sklepie internetowym zamówiłem tylne amortyzatory do Laguny, cena wręcz idealna 229zł za komplet amortyzatorów TRW (gdzie normalnie KYB są po 359zł za oba).
Zadowolony zapłaciłem kartą, termin wysyłki 1-2 dni robocze, mechanik umówiony. Mija dzień, dwa, pięć i nic...kilka emaili, tylko automatyczne odpowiedzi, w końcu telefon i.....tych amortyzatorów nie ma w ofercie, ale paczka wysłana, bez moje zgody wysłano mi Sachs w cenie KYB (no też mi kur.. szczęście skoro Sachs w Lagunach puka), ale firma ma to totalnie gdzieś.
Wizja konieczności wymiany amortyzatorów spowodowała że dołożyłem brakującą kwotę kurierowi i sprawa rozwiązana ale trwała blisko tydzień.
UCANDO
Znalazłem w dobrej cenie klocki hamulcowe Valeo całe 95zł za komplet. Na ich stronie piękny napis że czas dostawy od momentu zamówienia 1-2 dni roboczych, ułożyłem sobie wizję sobotniej wymiany tarcz i klocków. Odrzuciłem oferty allegro które miałbym już dziś, dałem szansę temu sklepowi, ale znowu się przejechałem.
Wczoraj rano tj.środa zapłaciłem przez płatność online, po sekundzie potwierdzenie zamowienia i opłacenia paczki. Czekałem wczoraj na wieści o kurierze, czekam dziś..aż znowu zadzwoniłem.
Pan się tłumaczy ze dopiero przed chwilą dostali informacje że coś kupiłem i zamówienie wyjdzie najwcześniej jutro (czyli weekend będzie leżeć w sortowni), choć może i w poniedziałek.
Ogólnie to nie spieszy mi się z tym bo jeżdżę na krzywych tarczach ale dla zasady robią ludzi w jajo, bo ich system tak działa. Co gdybym miał zamówionego mechanika na sobote ?
Ogólnie po otrzymaniu towaru bardzo chętnie ocenie ich negatywnie na wszystkich możliwych portalach.
Jakie są wasze doświadczenia?
Ogólnie zamówiłem już od nich kilka rzeczy i zawsze pojawia się ten sam problem, terminowość i działanie jako outsourcing czyli nie mamy towaru, sprowadzimy i wyślemy Tobie.
iParts : w ich sklepie internetowym zamówiłem tylne amortyzatory do Laguny, cena wręcz idealna 229zł za komplet amortyzatorów TRW (gdzie normalnie KYB są po 359zł za oba).
Zadowolony zapłaciłem kartą, termin wysyłki 1-2 dni robocze, mechanik umówiony. Mija dzień, dwa, pięć i nic...kilka emaili, tylko automatyczne odpowiedzi, w końcu telefon i.....tych amortyzatorów nie ma w ofercie, ale paczka wysłana, bez moje zgody wysłano mi Sachs w cenie KYB (no też mi kur.. szczęście skoro Sachs w Lagunach puka), ale firma ma to totalnie gdzieś.
Wizja konieczności wymiany amortyzatorów spowodowała że dołożyłem brakującą kwotę kurierowi i sprawa rozwiązana ale trwała blisko tydzień.
UCANDO
Znalazłem w dobrej cenie klocki hamulcowe Valeo całe 95zł za komplet. Na ich stronie piękny napis że czas dostawy od momentu zamówienia 1-2 dni roboczych, ułożyłem sobie wizję sobotniej wymiany tarcz i klocków. Odrzuciłem oferty allegro które miałbym już dziś, dałem szansę temu sklepowi, ale znowu się przejechałem.
Wczoraj rano tj.środa zapłaciłem przez płatność online, po sekundzie potwierdzenie zamowienia i opłacenia paczki. Czekałem wczoraj na wieści o kurierze, czekam dziś..aż znowu zadzwoniłem.
Pan się tłumaczy ze dopiero przed chwilą dostali informacje że coś kupiłem i zamówienie wyjdzie najwcześniej jutro (czyli weekend będzie leżeć w sortowni), choć może i w poniedziałek.
Ogólnie to nie spieszy mi się z tym bo jeżdżę na krzywych tarczach ale dla zasady robią ludzi w jajo, bo ich system tak działa. Co gdybym miał zamówionego mechanika na sobote ?
Ogólnie po otrzymaniu towaru bardzo chętnie ocenie ich negatywnie na wszystkich możliwych portalach.
Jakie są wasze doświadczenia?