Turbina i rura w 2.0T
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
Nie ma sprezarki o numerze 7700105765 z elektrycznym zaworem, a wlasnie taki widac na zdjeciach (czarne wystajace gniazdo od strony sciany gdzie wchodza przewody z czynnikiem)
-
- Klubowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
- Skąd: Lubań/ Wesołówka
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C4
Re: Turbina i rura w 2.0T
A moge prosic o jakis link do wlasciwej sprezarki?
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
Ja ze 2 tyg. temu z racji rozsypania sie juz 3 sprezarki ze szrotu (znowu zaczela puszczac czynnik) zakupilem tym razem sprzet po regeneracji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6693591667
Juz mam ja na samochodzie, niestety jak na razie pogoda jest slaba zeby ocenic czy jest OK, jedynie co to widze ze parametry w DDT trzyma Mysle ze po weekendzie (ktory ma byc cieply) bede mogl cos wiecej napisac
Juz mam ja na samochodzie, niestety jak na razie pogoda jest slaba zeby ocenic czy jest OK, jedynie co to widze ze parametry w DDT trzyma Mysle ze po weekendzie (ktory ma byc cieply) bede mogl cos wiecej napisac
- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
Zastanawiam się czy wymienić profilaktycznie, bo wkurza mnie ten dźwięk jakby motor ledwo żył.
Sam wymieniłeś ?
Sam wymieniłeś ?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
Nie, mam tutaj zaprzyjazniony zaklad klimatyzacji ktory traktuje mnie bardzo "przyjacielsko", chcac samemu to zrobic i tak musisz pojechac do kogos kto odciagnie Ci czynnik, potem znowu nabije Sama zmiana jest dosc szybka i prosta (idealny dostep). Ja to zmienilem tylko ze wzgledu na ten warkot, po prostu nie moglem juz zniesc tej kosiary :/ Poczekajcie jak cos jeszcze pare dni az sie zrobi cieplo i powiem Wam jak sie sprawuje ta sprezarka z linku.
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
@sasio, mozesz jakos podzielic ten watek caly na 2 tematy? Na poczatku byla mowa o turbo a teraz juz nawijamy o konkretach zwiazanych ze sprezarka klimy. Temat dosc istotny dla kazdego posiadacza 2.0T wiec dla ulatwienia odszukania info dobrze by bylo jakos to dobrze opisac
-
- Klubowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
- Skąd: Lubań/ Wesołówka
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C4
Re: Turbina i rura w 2.0T
Tez o tym pomyślałemaxa2zxz pisze:@sasio, mozesz jakos podzielic ten watek caly na 2 tematy? Na poczatku byla mowa o turbo a teraz juz nawijamy o konkretach zwiazanych ze sprezarka klimy. Temat dosc istotny dla kazdego posiadacza 2.0T wiec dla ulatwienia odszukania info dobrze by bylo jakos to dobrze opisac
Ok. Poczekam wiec jeszcze tydzien na informacje.
-
- Klubowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
- Skąd: Lubań/ Wesołówka
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C4
Re: Turbina i rura w 2.0T
Juz glupieje. Dzis wracam z pracy, klima sie załączyła i ten dzwiek. Wyłączam nawiewy radio a tu dalej cos halasuje tylko ciszej. W domu patrze a pompa wspomagania z tylu cala mokra. Po odpaleniu kolo pompy tancuje. Ma luz wzdluzny i poprzeczny.
Po załączeniu klimy caly uklad jest obciazony i moze to lozysko na pompie tak halasuje.
3 tyg temu mialem okazje pomóc pani z espace 4. Na parkingu stanela w poprzek i nie ma przejazdu. Nagle stracila wspomaganie i okazalo sie ze rozsadzilo denko z tylu pompy, tam gdzie u mnie jest mokro. Zaczne od wymiany pompy. Jak krece pompa recznie to strasznie szumi.
Po załączeniu klimy caly uklad jest obciazony i moze to lozysko na pompie tak halasuje.
3 tyg temu mialem okazje pomóc pani z espace 4. Na parkingu stanela w poprzek i nie ma przejazdu. Nagle stracila wspomaganie i okazalo sie ze rozsadzilo denko z tylu pompy, tam gdzie u mnie jest mokro. Zaczne od wymiany pompy. Jak krece pompa recznie to strasznie szumi.
-
- Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sty 2017, 20:48
- Skąd: Bytom
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
Re: Turbina i rura w 2.0T
Dokładnie tak jak pisze michaleck. Ja tak u siebie w Velu zreanimowałem tą rurę bardzo niewielkim kosztem. Kupujesz łącznik silikonowy wysokotemperaturowy 45mm śr wew. i długości ok 8cm (wystarcza w zupełności) np. takie coś http://fmic.pl/proste/175-lacznik-silikonowy-25mm.html do tego 2 opaski, potem ucinasz nożem koniec rury dolotowej zakładasz łącznik skręcasz opaskami i gotowe!
-
- Klubowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
- Skąd: Lubań/ Wesołówka
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C4
Re: Turbina i rura w 2.0T
I jak sprezarka sie spisuje. Moja juz chyba umarlaa. Nie wlacza sie. Wentylator chodzi a sprezarka nie załącza sie. I nie wiem czy kupic uzywke czy ta z aukcji.axa2zxz pisze:Ja ze 2 tyg. temu z racji rozsypania sie juz 3 sprezarki ze szrotu (znowu zaczela puszczac czynnik) zakupilem tym razem sprzet po regeneracji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6693591667
Juz mam ja na samochodzie, niestety jak na razie pogoda jest slaba zeby ocenic czy jest OK, jedynie co to widze ze parametry w DDT trzyma Mysle ze po weekendzie (ktory ma byc cieply) bede mogl cos wiecej napisac