Witam wszystkich
Koledzy podpowiedzcie o co kaman
Od wymiany paska osprzętu i napinacza muj vs traci ładowanie
Przy wilgotnym powietrzu jak jest dzdzysto albo odwilży objawy się nasilają i wyświetlanie się ikoną akumulatora z napisem battery charge fault dodam że jak zcisnoł mróz to przez tydzień miałem spokój żadnych komunikatów odnośnie ładowania teraz mróz zelżał i jest Meksyk pojawia się komunikat i ikona akumulator.
Podpowiedzcie proszę jaka może być przyczyna,czy to może luźny pasek czy alternator szwankuje
Co ciekawe dzisiaj rano w drodze do pracy tak mi się że obiło i musiałem wracać do domu w trybie awaryjnym 2000 tyś obrotów bez świateł nawiewu i z choinką ma desce
Po jakiś dwuch godzinach samochód odpalił jak by nigdy nic i nie było też komunikatu battery charge fault
Battery charge fault
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: Battery charge fault
Sprawdź, czy pasek jest właściwie napięty. Może gdzieś poruszone kable od alternatora do akumulatora i nie stykają, może masy zanieczyszczone. Jest od groma tematów o ładowaniu.
- Magister
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
- Skąd: Tarnów
- Rok: 2009
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Laguna 2.0
Re: Battery charge fault
Poza sprawdzeniem tego co podrzucił KrzysiekEg, sprawdź ładowanie multimetrem/miernikiem. Jeżeli wszystko będzie ok z paskami i ładowaniem, to poczytaj o naprawie zegarów.
Bardzo często w Velkach i Lagunach pojawiał się jedynie komunikat o braku ładowania, a alternator, akumulator i pasek są sprawne. Wtedy należy zajrzeć do zegarów, w których puszcza lut na jednej z diod lub kondensatorów (nie pamiętam).
Bardzo często w Velkach i Lagunach pojawiał się jedynie komunikat o braku ładowania, a alternator, akumulator i pasek są sprawne. Wtedy należy zajrzeć do zegarów, w których puszcza lut na jednej z diod lub kondensatorów (nie pamiętam).