3.0 dv6 zerwany pasek osprzętu
: 01 wrz 2019, 21:37
Witam.
Tak jak w temacie ostatnio podczas jazdy zerwał mi się pasek osprzętu i moje pytanie jest takie czy aby go wymienić trzeba tak jak do rozrządu odkręcić górną łapę silnika czy wystarczy zdjąć koło i nadkole żeby to ogarnąć.
Mam zamiar jutro z tym powalczyć i potrzebuję informacji żeby niepotrzebnie nie rozebrać połowy auta tym bardziej że warunki spartańskie. Kolejne pytanie to jak biegnie pasek po wszystkich rolkach bo nie znalazłem nigdzie zdjęcia z Velka które by to obrazowało a jedynie z silnika opla który jest niby taki sam ale wiadomo że każdy koncern robi po swojemu i może być coś inaczej. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Tak jak w temacie ostatnio podczas jazdy zerwał mi się pasek osprzętu i moje pytanie jest takie czy aby go wymienić trzeba tak jak do rozrządu odkręcić górną łapę silnika czy wystarczy zdjąć koło i nadkole żeby to ogarnąć.
Mam zamiar jutro z tym powalczyć i potrzebuję informacji żeby niepotrzebnie nie rozebrać połowy auta tym bardziej że warunki spartańskie. Kolejne pytanie to jak biegnie pasek po wszystkich rolkach bo nie znalazłem nigdzie zdjęcia z Velka które by to obrazowało a jedynie z silnika opla który jest niby taki sam ale wiadomo że każdy koncern robi po swojemu i może być coś inaczej. Z góry dziękuję za podpowiedzi.