
Co Ci polecam? Wyjąć skrzynie i ją rozebrać - jakiś serwis od automatów. Pierwsze co to wymienić filtr, który OCZYWIŚCIE znajduje się w środku dodatkowo dokładnie ją wyczyścić i ew. wymienić zepsute komponenty mechaniczne, które są słabej jakości. Na samym końcu zalać jakiś lepszym olejem, który ma lepsze parametry - osobiście zalałem Millersem ATF SP 3 WS który ma (chyba) najlepszy współczynnik lepkości kinematycznej.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeżeli mogę Ci coś polecić to na samym początku proponuję pojechać na hamownie i sprawdzić jak wygląda to w praktyce. Wówczas można o wiele więcej wywnioskować i zdiagnozować problem po wykresie.
A no i pamiętaj, że masz gaz a silnik ten niezbyt dobrze na to reaguje bo likwiduje luzy zaworowe, które niestety nie wyregulujesz tanio bo ktoś zastosował hydrauliczne popychacze (#idiots) przez co trzeba wymieniać szklanki + konstrukcja katalizatorów nie jest przystosowana do spełniania norm gazu oraz paliwa o niższej zawartości oktanów. Pomimo, że gaz przeważnie ma większą liczbę oktanów niż 98 to w kacie w siatce osadza się taki dziwny nalot - co proponuję? wyrzucić wnętrzności katów i założyć emulatory sond.
W każdym razie najpierw pojedź na hamownie (nie jest to drogi interes) i zrób z 3 próby a wyniki wystaw tutaj. Będę mógł coś więcej powiedzieć na ten temat - jeżeli oczywiście chcesz.