Post
autor: KrzysiekEg » 11 wrz 2019, 13:19
Ja bym nie panikował, owszem błędy się zdarzają na różnych stacjach, ale nowe amorki po zamontowaniu, mają już 80%, powiedzmy 85.
U ciebie jest 70 kilka. To bardzo dobry wynik. To, że zrobiłeś 60 tys. km, nic nie znaczy, inne są kilometry w mieście po dziurach a inne na autostradzie. Na trasach to amorki i 150 tys. wytrzymają. Zobacz na sprowadzane auta. Większość ma ponad 200 tys. km i oryginalne amory i gumy w zawieszeniu, kupujesz auto, jazda testowa i mówisz, super niewytłuczone. A po kilku miesiącach na drogach w Polsce, robisz wymianę.
Powiem osobiście, jak nie widzę powodu, to nie wymieniam. Wycieknie, od razu wyczujesz różnicę. Naprawisz. To nie jest część, że będziesz musiał holować auto, albo czekać miesiącami na części.
Jak auto nie pływa na zakrętach, nie buja, nie nurkuje przy hamowaniu, to zostaw to w spokoju.