Dokładniej to i jedno, i drugie, a pewnie i jeszcze coś innego na dodatek. Weź pod uwagę, że jak odetniesz tylko wtryski, a wtryski leją i są nieszczelne, to nigdy nie zgasisz silnika. Chodziło o samą zasadę działania, co do postu o przepustnicy, silnik o zapłonie iskrowym, a np. diesel.
Problem ze zgaszeniem silnika
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: Problem ze zgaszeniem silnika
- marekfl
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 maja 2018, 19:14
- Skąd: Kielce
- Rok: 2007
- Silnik: 2.0 dCi
- Drugie auto: Espace IV PH II
Re: Problem ze zgaszeniem silnika
nie mniej jednak wracając do sedna sprawy w silniku benzynowym do sprawdzenia j/w
diesel to całkiem inna bajka z racji na zapłon samoczynny, temat tyczył się V4Y. W zasadzie nie spotkałem się z takim problemem w benzyniaku. Choć przecież całe życie się uczę
czegoś nowego heheh
nie spotkałem się z takim przypadkiem powiem szczerze
diesel to całkiem inna bajka z racji na zapłon samoczynny, temat tyczył się V4Y. W zasadzie nie spotkałem się z takim problemem w benzyniaku. Choć przecież całe życie się uczę

nie spotkałem się z takim przypadkiem powiem szczerze

Elektronika, CLIP, Kielce
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 kwie 2018, 07:23
- Skąd: Wrocław
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
Re: Problem ze zgaszeniem silnika
Na chwile obecna wymieniłem przycisk. Będę obserwował czy problem pojawi się ponownie.