[2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
http://g-m-s.com.pl Polecam firmę, chyba jedyna w Polsce która ma doświadczenie i narzędzia do naprawy przepustnic. Jezeli nikt wcześniej jej nie rozbieral to zrobią Ci ją na drugie tyle kilometrów ile zrobila do tej pory za 180zl. Ja skorzystałam i jestem bardzo zadowolony.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 maja 2018, 22:26
- Skąd: łódź
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
witam czy moge otrzymac na email instrukcje regeneracji przepustnicy? nie moge jej pobrac...z gory dziekuje
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
ja rowniez bym prosil o tutorial
Diagnostyka CLIP -Łódź i okolice. Kontakt priv/mail
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
sasio pisze: ↑03 maja 2017, 21:21
Wymiana przepustnicy z plastikowej MGI na metalową VDO :
- założenie przepustnicy VDO w miejsce MGI bez przeprogramownia sterownika powoduje błąd DF413 DEF2, oraz tryb awaryjny
- polega na wymianie przepustnicy 8200068841 na 8200206754
- użycie płyty CD/DVD (REPROG MGI/VDO) z oprogramowaniem sterującym komputerem wtrysku
Kolego Sosio-rozumiem ze robimy standardowego reproga na komputerze od wtrysku przy uzyciu clipa i reproga z Renault?
Napisales CD/DVD REPROG MGI/VDO--rozumiem ze jest to jakis konkretny reprog?
Diagnostyka CLIP -Łódź i okolice. Kontakt priv/mail
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Jak tak to zrozumiałem, znalezienie tej płytki to święty gral. U mnie na szczęście udało sie zregenerować, pod tym względem lepiej kupić polifta.
-
- Forumowicz
- Posty: 111
- Rejestracja: 10 mar 2017, 21:21
- Skąd: Potworów
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Płytkę tą dają razem z nową przepustnicą posiadam oryginał jakby co.
- KaMis
- Klubowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Wrzuć do ściągnięcia proszę
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 cze 2018, 13:40
- Skąd: Łódź
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: ESPACE IV
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Witam.
Czy ja tez mogę prosic o instrukcje badz dane do sciagniecia z serwera bo jestem proszony o Login i Haslo? Bede bardzo wdzieczny gdyz wlacze z tym problemem od okolo 2 lat. Mam samochod Espace IV z 2003 roku auto przyjechalo z Holandii i juz mial metalowa przepustnice ale caly czas wyskakiwal blad DF 413 udlo sie go zlikwidowac ale za jakis czas pojawil sie wyzej opisywany blad jak w temacie miedzy innymi DF328. Okazalo sie, ze stara przepustnica jest zniszczona nie da sie regenerowac wiec kupilem nowa przepustnice ale plytki CD nie otrzymalem :/ jakis czas pojezdzilem i znow zaczyna kulec. Mam Clipa wiec moze rzecczywiscie nie byl zrobiony reprog. Moze powyzsza instrukcja pomoze w problemie.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc
Czy ja tez mogę prosic o instrukcje badz dane do sciagniecia z serwera bo jestem proszony o Login i Haslo? Bede bardzo wdzieczny gdyz wlacze z tym problemem od okolo 2 lat. Mam samochod Espace IV z 2003 roku auto przyjechalo z Holandii i juz mial metalowa przepustnice ale caly czas wyskakiwal blad DF 413 udlo sie go zlikwidowac ale za jakis czas pojawil sie wyzej opisywany blad jak w temacie miedzy innymi DF328. Okazalo sie, ze stara przepustnica jest zniszczona nie da sie regenerowac wiec kupilem nowa przepustnice ale plytki CD nie otrzymalem :/ jakis czas pojezdzilem i znow zaczyna kulec. Mam Clipa wiec moze rzecczywiscie nie byl zrobiony reprog. Moze powyzsza instrukcja pomoze w problemie.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc

- sasio
- Administrator
- Posty: 1175
- Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
- Skąd: Szczecinek
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Wszystkie dane dostepowe na pw.
Nie udostępniamy danych do pobierania w ogólnej wiadomości
Napiszcie do mnie wiadomość, odpowiem
Nie udostępniamy danych do pobierania w ogólnej wiadomości

Napiszcie do mnie wiadomość, odpowiem
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!
VelSatisem się podróżuje!
Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE
Witam. Bardzo bym prosił o przesłanie tej instrukcji regeneracji przepustnicy na e-mail. Nie mogę jej pobrać . Z góry dziękuję.