Strona 2 z 2
Re: Styk lamp z błotnikiem
: 24 cze 2017, 23:36
autor: sasio
Często problem w lampach używanych leży w nieosiowości świecenia czyli są skierowane bardziej w którąś stronę.
Miałem tak w Lagunie
Re: Styk lamp z błotnikiem
: 25 cze 2017, 09:39
autor: Tombog
No niestety tego się obawiam a śruba do regulacji osi jest od strony błotnika i żeby to wyregulować trzeba zdjąć botnik.
Szybkie porównanie z innym, dobrze ustawionym Velem dałoby mi odniesienie w tej materii.
Na razie auto złożyłem bo pogoda słaba ale prawdopodobnie będę musiał tam zajżeć raz jeszcze.
Z ciekawostek przyrodniczych:
Po odpaleniu auta światła same się ustawiły na równej wysokości. Ciekawe. Wcześniej tylko zapalałem światła. Po odpaleniu poszły w dół i wstały już równo.
Re: Styk lamp z błotnikiem
: 25 cze 2017, 09:50
autor: sasio
Musiała być wcześniej karta.
Lampa po odpaleniu schodzi po pozycji krańcowej dolnej 16, i staje na pozycji średniej 258, gdzie skrajna wysoka jest 548.
Dlatego niezwykle ważne jest skalibrowanie na prostym terenie ustawienia lamp, tak aby złapały pozycję usredniona, gdyż jest to pozycja świecenia.
Dopiero od tego momentu, wybieramy się na skp aby światło obniżyć lub podnieść.
Re: Styk lamp z błotnikiem
: 25 cze 2017, 21:49
autor: Gabrielo Vel satis
U mnie w poliftowym też widać uszczelki przy lampach.