a moim zdaniem to jednak Laguna II z początku produkcji
Poniżej: Vel przedlift, Laguna II przedlift, Safrane
Phase II kontra Phase I
Re: Phase II kontra Phase I
- Załączniki
-
- renault-vel-satis-2-0-163km-zegary-licznik-eur-3934730752.jpg (62.33 KiB) Przejrzano 3551 razy
-
- maxresdefault.jpg (118.46 KiB) Przejrzano 3551 razy
-
- renault-safrane-2-2-licznik-obrotomierz-zegary-eu-2368703.jpg (82.72 KiB) Przejrzano 3551 razy
- marekfl
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 maja 2018, 19:14
- Skąd: Kielce
- Rok: 2007
- Silnik: 2.0 dCi
- Drugie auto: Espace IV PH II
Re: Phase II kontra Phase I
W Lagunie można było bez problemu przerzucić zegary z PH II do I tam było trochę więcej kombinacjo bo trzeba było wyłączyć ręczny tutaj nie będzie tego. Teoretycznie to i zegary z Lalki i te z Versalki są na motce raczej wszystko Plug & Play w ciemno bez zaglądania w schematy zegary PHII decydowanie na +
Elektronika, CLIP, Kielce
- marekfl
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 maja 2018, 19:14
- Skąd: Kielce
- Rok: 2007
- Silnik: 2.0 dCi
- Drugie auto: Espace IV PH II
Re: Phase II kontra Phase I
A co wy widzicie w tych zegarach z safranki?? staroć, staroć podziałka i czcionka jak późniejszych sagemach i Jagera w megane i clio
Elektronika, CLIP, Kielce