Centrala zamka centralnego

Elektryka wnętrza, silnika i nadwozia, oświetlenie
Ceranek
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 sie 2017, 13:05
Skąd: Legionowo
Rok: 2006
Silnik: 2.2 dCi

Centrala zamka centralnego

Post autor: Ceranek » 23 sty 2018, 06:13

Witam,
Niestety nie działa mi zamykanie samochodu z karty, koszt Nowej to około 600 zl. Elektronik powiedzial ze niestety nic z kartą się już nieda zrobić. Chciałbym zamontować jakąś inną centralke z dodatkowymi pilotami. Tak aby karta była tylko do odpalania. Widziałem różne na allegro od 50 zl, czy coś takiego będzie pasowało, jesli tak to jaki koszt montażu? Może jakieś inne pomysły??
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
chrisfox
Forumowicz
Posty: 751
Rejestracja: 04 cze 2017, 19:21
Skąd: Warszawa
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Renault Safrane 2,5

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: chrisfox » 23 sty 2018, 09:02

Allegro, mnóstwo kart w sympatycznych cenach. Można przecież użyć Clipa i sobie zakodować kolejną. To by nie było lepsze?

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: axa2zxz » 23 sty 2018, 10:52

chrisfox pisze:Allegro, mnóstwo kart w sympatycznych cenach.
Mnostwo? Sympatyczne ceny? :o Z tego co widze to polift wiec HF 2 generacji... Karty od reki sa po 600 PLN, czasami idzie zdobyc za 400 PLN.

Ceranek
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 sie 2017, 13:05
Skąd: Legionowo
Rok: 2006
Silnik: 2.2 dCi

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: Ceranek » 23 sty 2018, 13:45

Tak jak piszę kolega axa. Niestety karty hf są bardzo drogie. Szukam jakiejś tańszej opcji. Szczególnie ze jedna przy zakupie nie działała a teraz druga się rozsypał... dodatkowo elektromechanik stwierdził że nie zamknięcie z pilota rozladowuje mi akumulator. Samo zamykanie z guzika od środka jest męczące i nie rozwiązuje problemu poboru prądu. A czy mozna przyuczyc inny model karty?? Dwu przyciskowej np??

Awatar użytkownika
chrisfox
Forumowicz
Posty: 751
Rejestracja: 04 cze 2017, 19:21
Skąd: Warszawa
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Renault Safrane 2,5

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: chrisfox » 23 sty 2018, 13:58

A karta bez HF nie będzie działać? Kolega już chyba w HF i tak zwątpił, skoro chce instalować normalny sterownik centralnego. Kart Renault w ogóle jest naprawdę sporo, trzyprzyciskowe też (choć bez HF) - nie pasują? (pytam poważnie). Widziałem też używkę do vela, trzyprzyciskową za 169 zł (bardzo brzydka obudowa, ale to można dokupić za kilkanaście złotych). Więc może to jakieś w miarę akceptowalne rozwiązanie, zamiast kupować byle jaką centralkę i płacić za jej montaż?

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: axa2zxz » 23 sty 2018, 14:34

Karta bez HF w polifcie z systemem HF nie bedzie dzialac (tak czytalem w wielu zrodlach, sam jednak tego nie probowalem). Kupowanie uzywanej karty HF 2 generacji mija sie zupelnie z celem (podobnie jak trzyprzyciskowej do przedlifta) bo ich wyczyszczenie co prawda jest mozliwe ale nikt sie tego nie podejmuje.

Co do poboru pradu to jest to normalne, pelne wygaszenie systemow w Velku nastepuje po okolo godzinie i wtedy nalezy to sprawdzac (mozesz w ogole auta nie zamykac i po godzinie pobor pradu bedzie taki jak trzeba - no chyba ze faktycznie gdzies prad spiernicza) :)

Ceranek
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 sie 2017, 13:05
Skąd: Legionowo
Rok: 2006
Silnik: 2.2 dCi

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: Ceranek » 23 sty 2018, 16:01

Ciekawa informacja z tym prądem po godzinie ☺Widać jaki to był fachowiec z tego mojego elektryka ☺ coś fizycznie mi rozladowuje Alu lub go nie ładuje. Bo po nocy jest problem z odpaleniem a aku nowka.

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Centrala zamka centralnego

Post autor: axa2zxz » 23 sty 2018, 16:27

Nie ma sily krecic? Jak tak to robisz taki test: wpinasz szeregowo miernik miedzy kleme a aku, zostawiasz otwarte drzwi kierowcy i czekasz ta godzine (no, dokladnie to chyba 40 min). Patrzysz jaki jest pobor, jak za duzy to wypinasz bezpieczniki i patrzysz co sie dzieje (po to zostawiasz otwarte drzwi, bo jak je zamkniesz i po 40 minutach otworzysz to znowu wzbudzisz systemy).

ODPOWIEDZ