Turbina w 2.0T

Silnik, elementy napędowe, skrzynie biegów
Awatar użytkownika
rafal1981
Klubowicz
Posty: 1006
Rejestracja: 09 gru 2016, 23:32
Skąd: Biskupice
Rok: 2007
Silnik: 2.0 dCi
Drugie auto: FORD TAUNUS TCIII2.0

Re: Turbina w 2.0T

Post autor: rafal1981 » 28 kwie 2017, 22:00

Mój silnik miał 150a teraz ma 170 koników a mechanik co to zrobił ma u siebie ponad 200km i tylko mapa nowa . Polecam tego gościa koło Konina

Awatar użytkownika
Magister
Klubowicz
Posty: 195
Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
Skąd: Tarnów
Rok: 2009
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Renault Laguna 2.0

Re: Turbina w 2.0T

Post autor: Magister » 28 kwie 2017, 22:12

Faavi pisze:1.
A jak z tym kolem sztywnym przy manualu 6 biegowym. Ponoc nie lubieja te skrzynie cos slyszalem. Turbo dobregeneracji pojdzie a potem bede myslal o mapie.
2.
Ic jest miedzy chlodnica klimy a chlodnica cieczy?
Na forum R19 Klubu i RLKP jest chłopak Michał, nick "misiek_pt", sam ma Lagunę II polifta ze skrzynią od PK4, czyli ze szperą i kołem dwumasowym z Megane RS i lewą półośką od 2.0dCi. Poszukajcie jego tematu na łamach forum Renault Laguna Klub Polska. Jego Laga ma też chip, chłop ma masakrycznie dużą wiedzę w tym zakresie.

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Turbina w 2.0T

Post autor: Faavi » 28 kwie 2017, 23:24

Wiem o kogo chodzi. Mam konto na obu forach. Kojarze osobe. Mialem i r19 i lagune. Czytalem tematy. Ale przejrze na rlkp bo dawno nie odwiedzaleem. Co nie zmienia faktu ze chodzi o vela a nie o lagune. Dlatego pytam na tym forum a nie na tamtym:)

ODPOWIEDZ