2. Szorujemy, ważne by na silniku nic nie rozlewać, tylko czyścić na sucho i ściągać wilgotną szmatką. Na czas czyszczenia obowiązkowo dwa tampony w spływy oleju od strony chłodnicy.
3. Szorujemy dalej pokrywę, ja zalałem Akrą i ładnie popracowała , na sam koniec wyparzyłem w 90 stopniach, następnie odtłuściłem obie powierzchnie.
4. Próby, bo tak za pierwszym razem ciężko jest to wsunąć , to sobie znalazłem wygodne podejście jeszcze bez silikonu.
5. Silikon do silników MA Professional, starałem się nakładać równo, mam nadzieję, że nie dostało się go za dużo do odmy. Daje mu czas 24h na wyschnięcie -wedle opisu na tubce.
6. Mariaż z lekkim poślizgiem, bo w jednym miejscu przy cewce lekko dotknąłem pokrywy głowicy.
7. Skręcanie w odwrotnej kolejności niż w punkcie pierwszym. Ważne, pokrywę odmy dokręcamy momentem 13Nm, wedle wskazówek zegara - od środka - a że nie mam takiego zakresu użyłem małej nasadki do finalnego dokręcenia.
