v4y 715 padł.
Re: v4y 715 padł.
W razie co to czapki da się zdjąć bez wyjmowania silnika...
Dobry 5w40 też będzie ok, ale mimo wszystko rozważ 5w50 u mnie po 60kkm zużycie oleju po remoncie między wymianami jest minimalne, a cenowo chyba podobnie wychodzą takie oleje.
Powodzenia w remoncie!
Daj znać jak idzie.
Dobry 5w40 też będzie ok, ale mimo wszystko rozważ 5w50 u mnie po 60kkm zużycie oleju po remoncie między wymianami jest minimalne, a cenowo chyba podobnie wychodzą takie oleje.
Powodzenia w remoncie!
Daj znać jak idzie.
Re: v4y 715 padł.
a gdzie polecacie remont V4Y ? Wawa i okolice mnie interesują...chyba, że mogę komuś podrzucić słupek do kompletnego przejrzenia i remontu?
Re: v4y 715 padł.
i jak tam, ożył?
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Na tę chwilę zgromadziłem wszystkie części, największy problem był z pompą oleju. Aso nie mogło sobie poradzić przez 10 dni, więc musiałem ściągnąć z innego miejsca. Silnik podobno ma być złożony w tym tygodniu, włożony do auta w przyszłym. Dam znać.
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Silnik umyty i powoli składa.
Co to za część, nie mogę znaleźć jej numeru.
Czy może mieć takie wyraźne wgniecenia od główki śruby, tutaj niestety nie widać, źle zrobiłem zdjęcie, jest na odwrocie. I od czego jest ta śruba, znajduje się z boku ramy rozrządu i wchodzi do kanału olejowego.
I inna sprawa, czy jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu olejowego?
Co to za część, nie mogę znaleźć jej numeru.
Czy może mieć takie wyraźne wgniecenia od główki śruby, tutaj niestety nie widać, źle zrobiłem zdjęcie, jest na odwrocie. I od czego jest ta śruba, znajduje się z boku ramy rozrządu i wchodzi do kanału olejowego.
I inna sprawa, czy jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu olejowego?
Re: v4y 715 padł.
Tamta górna część to element dolnych części bloku. Mam chyba gdzieś takie coś leżeć w kuwecie...
Jeżeli potrzebujesz to mogę spróbować się do tej kuwety dobrać...
A z drugiego zdjęcia to nie wiem o którą dokładnie śrubę chodzi... to gdzieś w dolnej części rozrządu?
Jeżeli potrzebujesz to mogę spróbować się do tej kuwety dobrać...
A z drugiego zdjęcia to nie wiem o którą dokładnie śrubę chodzi... to gdzieś w dolnej części rozrządu?
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Ta rama to dodatkowe usztywnienie wału i korbowodów. W różnych silnikach występuje lub nie, nie wiem, od czego to zależy. Najczęściej jednak w nissanach i to tych po revup i hr. W zwykłych na schematach są tylko takie dystanse, przez które przechodzi śruba. A w niektórych schematach nissana występuję ta rama razem z korbami, i co ciekawe jest napis "nor for sale" i brak numeru.
A o śrubę to mi o tę w kółeczku chodzi.
A o śrubę to mi o tę w kółeczku chodzi.
- Załączniki
-
- 20191112_125121.jpg (321.26 KiB) Przejrzano 5893 razy
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Renia odebrana. Pierwsze wrażenie, ciszej chodzi, praktycznie nie słychać rozrządu, wariatorów i ogólnie silnika.
Nic więcej na razie nie mogę powiedzieć, zrobię pierwszą wymianę na 500, to opiszę, co tam było widać, i później po 1000 kolejna wymiana, wraz ze zdjęciem misy, to oceni się wzrokowo, co tam osiadło.
Na razie 10w40 z totala, potem 5w40 też total, potem docelowo shell ultra 5w40 na zimę, na lato być może 5w50.
Jeśli kogoś interesuje szczegółowy koszt części i uszczelek to mogę opisać, co gdzie i za ile kupiłem.
Nic więcej na razie nie mogę powiedzieć, zrobię pierwszą wymianę na 500, to opiszę, co tam było widać, i później po 1000 kolejna wymiana, wraz ze zdjęciem misy, to oceni się wzrokowo, co tam osiadło.
Na razie 10w40 z totala, potem 5w40 też total, potem docelowo shell ultra 5w40 na zimę, na lato być może 5w50.
Jeśli kogoś interesuje szczegółowy koszt części i uszczelek to mogę opisać, co gdzie i za ile kupiłem.
Re: v4y 715 padł.
To tak w miarę sprawnie poszło.
Zadowolenia z jazdy
Zadowolenia z jazdy
-
- Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 11:31
- Skąd: Lublin
- Rok: 2005
- Silnik: 3.5 V6
Re: v4y 715 padł.
Możesz kosztorys z namiarami opisać Ja w następnym roku dobiję do ponoć oryginalnych 300kkm i profilaktycznie zamierzam go rozebrać na śrubki i złożyć A z resztą, na A4 po zmianie korka na 1.8bara, 2 razy go zagotowałem, tak że padła lambda. To w sumie nie profilaktycznie, a może w ostatnim momencie