Witam.
Ostatnio zmagam się z problemem coraz gorszego odpalania auta. W zasadzie aktualnie bez różnicy czy ciepły czy zimny ma wyraźny problem, objawiający się bardzo długim kręceniem silnikiem. Koniec końców zapali chodzi elegancko, niedawno dostał sporo nowości miedzy innymi rozrząd, świece etc.
Zanim dam do mechanika bym prosił o jakieś tropy gdyż bardzo lubią sobie windować ceny za "egzotyczne" auto na warsztacie.
Pozdrawiam.
Problematyczne odpalanie 2.0T polift
-
- Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 13:24
- Skąd: Jarocin
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C5 PhI
-
- Forumowicz
- Posty: 111
- Rejestracja: 10 mar 2017, 21:21
- Skąd: Potworów
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
Pierwsze do sprawdzenia ciśnienie paliwa.
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
(jeśli masz gaz) miałem tak kiedyś kiedy miałem samochód na LPG z brudnymi wtryskami benzynowymi, nie chciał palić na PB a jak odpalił to się przełączał na LPG i śmigał. (jak nie masz gazu) to jak radzi kolega, podłącz CLIP albo inną sonde i sprawdź ciśnienie paliwa.
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
A masz właśnie LPG?
-
- Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 13:24
- Skąd: Jarocin
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C5 PhI
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
Nie miałem okazji zaktualizować profilu.
Tak auto ma LPG i dzisiaj paradoksalnie skończył się gaz, dzięki czemu zauważyłem że na benzynie ma słabą moc.
Na jałowych obrotach chodzi idealnie.
Tak auto ma LPG i dzisiaj paradoksalnie skończył się gaz, dzięki czemu zauważyłem że na benzynie ma słabą moc.
Na jałowych obrotach chodzi idealnie.
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
to jak pisałem, na początek wersja tania: wlej preparat czyszczący wtryski do paliwa. Pojedź jeden dzień na benzynie i daj znać.
- manulu
- Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 cze 2017, 13:01
- Skąd: Konin
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: peugeot 206
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
na 99% jak posiadasz LPG. padły membrany w reduktorze, wymiana pomoże. (po wyłączeniu silnika reduktor nie trzyma i przepuszcza gaz który osadza się w kolektorze ssącym i jak odpalasz to jest za bogata mieszanka)
-
- Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 13:24
- Skąd: Jarocin
- Rok: 2005
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Citroen C5 PhI
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
Z reduktorem raczej odpada bo instalacja jest roczna i na dobrych podzespołach.
Na razie dolałem do pełna wysokooktanowego paliwa i preparat do czyszczenia wtrysków. Pojeżdze i zobaczymy.
Na razie dolałem do pełna wysokooktanowego paliwa i preparat do czyszczenia wtrysków. Pojeżdze i zobaczymy.
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: Problematyczne odpalanie 2.0T polift
Przytarta pompa paliwa, na jałowym daje radę, pod obciążeniem nie wystarcza. Miałeś za niski poziom paliwa. Do wymiany, patrz w moich postach.