Co dziś zrobiłem w swoim aucie
- rafal1981
- Klubowicz
- Posty: 1006
- Rejestracja: 09 gru 2016, 23:32
- Skąd: Biskupice
- Rok: 2007
- Silnik: 2.0 dCi
- Drugie auto: FORD TAUNUS TCIII2.0
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Ja będę jechał może jakoś w maju do ŻYCHLINA do super gościa od 2.0 dci ,i także będę podnosił moc
- manulu
- Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 cze 2017, 13:01
- Skąd: Konin
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: peugeot 206
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
właśnie jestem chip tuning w swoim velu, zmiana w mocy bardzo odczuwalna. Polecam elektronika z Żychlina k/ Konina. Znajdę czas to go zhamuje. Na razie z obliczeń powinien mieć około 244 km. Kolega Kryniax był przy przemianie.
- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Ja wczoraj odebrałem auto z prania tapicerki, czyszczenia środka. W końcu czysto, hihi.
Prace te wykonałem w firmie żony naszego kolegi @Buka z forum . Polecam. Firma w Łodzi.
Prace te wykonałem w firmie żony naszego kolegi @Buka z forum . Polecam. Firma w Łodzi.
Waldek i Ewa
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
milimetr58 jaki koszt takiego czyszczenia? podsufitkę też prali?
- milimetr58
- Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 07 gru 2016, 17:02
- Skąd: Łódź
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: VelSatis 2.0T
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Podsufitki nie prałem, bo jest czysta, co do kosztów, to mogę zdobyć cennik jutro i podać ceny. Ja miałem promocję, więc nie mogę nic więcej napisać, gdyż wielokrotnie koledze gratisowo clipa podłączałem i jeździłem parę kilometrów poza Łódź.
Waldek i Ewa
-
- Administrator
- Posty: 355
- Rejestracja: 08 lut 2017, 16:25
- Skąd: Konin
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 sty 2019, 18:25
- Skąd: Puławy
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Modus
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Auto kupione w styczniu ale dopiero teraz mialem czas na wiekszy servis. Co miesiąc kupowalem rzeczy do wymiany. Wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów oraz wszystkich filtrów. Wymiana świec zapłonowych i cewek. Nareszcie nie szarpie na gazie ale nadal trzęsie silnikiem (może poduchy do wymiany). Zostały jeszcze końcówki drążków bo luzy zauważyłem i rozrząd.
- manulu
- Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 cze 2017, 13:01
- Skąd: Konin
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: peugeot 206
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Kabel masowy od razu był wymieniony
. Wyciek płynu przy reduktorze okazał się większą naprawą gdyż okazało się również że cieknie chłodnica. Jeszcze zostało sprawdzenie czujnika przepustnicy bo jak auto się rozgrzeje pokazuje błąd przepustnicy.

-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Tadam, miesiąc bez wydatków to miesiąc stracony. Regeneracja przednich zacisków hamulcowych plus wymiana klocków. Jak tarcze będą miały bicie to też kolejny wydatek, ale to już po długim weekendzie.
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 20 wrz 2018, 17:19
- Skąd: Wawiak
- Rok: 2006
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Vel Satis 3.5 2005
Re: Co dziś zrobiłem w swoim aucie
Zmieniłem roczny rozrząd, przyczyną było stukanie dieslowskie jak się nagrzał. Nowej pompy wody nie wkładałem, gdyż siedzi roczna OE. Po zrzuceniu koła pasowego wyszło na to że był przestawiony jakieś 2-3 zęby na wale, zapewne za pierwszym razem blokada poszła idealnie w dziurę od wyważania, czyli typowo opisana w serwisówce, pozycja niedopuszczalna
Drobne poprawki i wszystkie blokady były na swoim miejscu. Używając Mot 1509 zdjąłem, odtłuściłem koła rozrządu. Uszczelniacze były tam nowe, wzmocnione silikonem
więc nie ruszałem, koła na miejsce nowe nakrętki. Zębatka od wału korbowego, z klinem więc było elegancko. Jak na razie, chodzi bajka, stukania brak. Jedynie co zwróciło moją uwagę, to odrobina oleju w 3cim kanale od świecy, czego nie widziałem około tygodnia temu gdy laparoskopowo sprawdzałem stan tłoków, zaworów. Otwór świecy idealnie znajduje się nad rurą wychodzącą z turbo, mam nadzieję że nie będę musiał znowu bawić się rozrządem, by tam uszczelnienie silikonem sieknąć.

