Zrobiłem. Małe ręce wskazane.
Na początek demontujemy osłony silnika, także dolną, bo zarówno klucze jak i śrubki lubią spadać. Potrzebna będzie opaska 10-16 na śrubokręt lub klucz nasadkowy i lusterko.
Potem odkręcamy trzy mocowania. Pierwsze na 10 przewodu elektrycznego.

- Pierwsza śrubka.
- 20181022_1624091.jpg (548.54 KiB) Przejrzano 8497 razy
Potem na 17 mocowanie przewodów paliwowych.

- Tu już odkręcona długa śruba.
- 20181022_1558301.jpg (485.92 KiB) Przejrzano 8497 razy
I na koniec mocowanie zielonej wtyczki na 10.

- Śrubka z boku
- 20181022_1559191.jpg (652.01 KiB) Przejrzano 8497 razy
Mamy już więcej miejsca, by z boku dojść do opaski zaciskowej i przewodu idącego do dolotu.
Ja podważyłem opaskę do góry, zsunąłem i potem już od góry zdemontowałem opaskę.
Następnie na odpowiedniej łamanej przedłużce klucz nasadowy 22, może też być 23 i od góry nakładamy na zawór. U mnie odkręcił się bardzo łatwo. Wystarczy poluzować, resztę wykręcimy ręką.
Potem nowy zawór, wkręcamy ręką i w ten sam sposób lekko dociągamy kluczem. Nakładamy na przewód nową opaskę, wtykamy przewód na zawór i skręcamy. Potem już tylko składamy, to co rozkręciliśmy i z pokaleczonymi rękami możemy się uśmiechnąć.

- Po robocie
- 20181022_1556411.jpg (564.97 KiB) Przejrzano 8497 razy
Zajęło mi to około 2 godzin, teraz bym to zrobił w 30 minut.