Faavi

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Faavi

Post autor: Faavi » 31 paź 2017, 14:42

Witam po długiej nieobecności. po wymianie turbo autko ożyło. przestało gubić olej w nadmiernych ilościach. po ok 5 tys ma polowe stanu. ale ma delikatne wycieki spod pokrywy zaworów.

20.10.2017
Wymienione tarcze i klocki z przodu. Wybór padł na Textar-a.
Załączniki
tarcze.jpg
tarcze.jpg (160.68 KiB) Przejrzano 7279 razy
turbo.jpg
turbo.jpg (128.97 KiB) Przejrzano 7279 razy

Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Faavi

Post autor: sasio » 31 paź 2017, 21:46

Gdzie regenerowałes ?
Ile kosztuje?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Faavi

Post autor: Faavi » 01 lis 2017, 12:17

Genesis turbo w Oleśnicy. Koszt 900zl. Sa 3 opcje. Kaucja wymiana lub wyslanie swojej do regeneracji. Mi na czasie zalezalo wiec na wymiane wziąłem. Przyslali zregenerowana i moja kurier zabral odrazu.

Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Faavi

Post autor: sasio » 01 lis 2017, 12:47

Ile zapłaciłeś za wstawienie ?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Faavi

Post autor: Faavi » 01 lis 2017, 17:49

Wymiana 300 zl. Komplet uszczelek ok 200 zl w serwisie. Olej filtry 200.

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Faavi

Post autor: Faavi » 02 lis 2017, 17:48

witam. Kolejny problem dopadł mojego Velka. Demontował ktoś drążek reakcyjny/poprzeczny z tylu?? w czasie jazdy nagle zaczął uciekać tył w zakrętach. Doszły do tego stuki w tylnym zawieszeniu. Po wizycie na SKP okazało się ze tuleja wypadła, a raczej drążek zsunął się z tulei przy kole. gniazdo w Drążku wyrobiło się i tuleja luźno lata. próbowałem wybić tuleje z wahacza ale nie udało mi się. Ale jakoś trzeba jeździć wiec narazie przyłapałem spawarka w 3 miejscach i szukam drążka. na allegro cena blisko 600 zl nowy. używki ok 150 zl, tuleje tez w granicach 130 zl. tylko jak wyciągnąć z wachacza tuleje??

Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Faavi

Post autor: sasio » 02 lis 2017, 20:26

Wyprasować, jeżeli mówimy o tych dwóch co są montowane pod kątem.
Tuleje z LandRovera albo PU z Olkusza
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

baner
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 09 cze 2017, 22:41
Skąd: Włocławek/Brześć Kujawski
Rok: 2003
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Scenic 1.6 2002 PL

Re: Faavi

Post autor: baner » 02 lis 2017, 21:16

Jeśli mówimy o pływających to te PU z Olkusza u mnie nie dały rady, być może zły montaż w warsztacie. Wymienione na pływające do Vela, jest super...po montażu już okazało się że to tuleje od BMW, które jako tuleje do Vela były 3 razy droższe.

Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Faavi

Post autor: sasio » 03 lis 2017, 06:48

Do Vela nigdy nie było samych tulei.
Tylko jako kawałek blachy, sprasowanej i zakończonej dwoma tulejkami.
Ja mam tę PU i jezdze ponad rok, 30000 nalotu i jest ok
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Faavi

Post autor: Faavi » 03 lis 2017, 08:50

W jaki sposob wyprasowac? Zdemontowac caly wachacz?

ODPOWIEDZ