[2,0T] Spryskiwacz

Masz problem że swoim VelSatisem?
skee
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:43
Skąd: Silesia
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: skee » 19 gru 2017, 16:37

chrisfox pisze:
skee pisze:Tryb skandynawski sam włączyłem gdy miałem clipa
A przy okazji (wybaczcie offtopic), może pamiętasz, jak włączyłeś skandynawski? Jakoś nie mogłem do tego dojść, na forum już to pytanie zadawałem w oddzielnym wątku, bez efektów.
Niestety z głowy nie powiem, na 95% było to w module komfortu.

areseral
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 06 lis 2017, 20:57
Skąd: Kolno
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: areseral » 19 gru 2017, 21:33

Tryb skandynawski to najgorsze co mnie w tym aucie spotkało... (w lagunie)

Weź podjedź pod bank i zrób napa.... wiadomo silnika nie gasisz, ale światła już by wypadało... a tu zonk...

Już o automatycznym ręcznym nie wspomnę... Próbowałem go wyłączać w module ręcznego ale powodowało mi to błąd... na liczniku no code coś tam...

skee
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:43
Skąd: Silesia
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: skee » 19 gru 2017, 22:14

Całkowicie ne zgasisz ale możesz zejść z mijania do postojowych. Mi wystarczy.

Arges
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2017, 17:20
Skąd: Lubin
Rok: 2005
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Twingo I

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: Arges » 20 gru 2017, 09:54

Kurde , nie ma mnie teraz przy aucie i do jutra nie bede zeby Wam dokladnie opisac,ale jest na ten tryb skandynawski myk, przynajmniej u mnie zadzialał......
Trzy razy szybko przelaczyc trzeba swiatla ( przod -tył , przod- tył, przod- tył ) :) tylko teraz nie pamietam czy na samym zaplonie bez uruchamiania silnika czy jakos jeszcze inaczej :( ......ale przy dobrze wykonanej opereacji wyswietli sie komunikat deaktyvacji:)

skee
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:43
Skąd: Silesia
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: skee » 20 gru 2017, 15:27

Szybkie włączenie i wyłączenie świateł postojowych odpowiada za czujnik zmierzchu, tryb skandynawski włącza światła przy zapaleniu silnika i gasi je przy wyłączeniu.

Arges
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2017, 17:20
Skąd: Lubin
Rok: 2005
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Twingo I

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: Arges » 20 gru 2017, 16:59

Ale tu chodzi o dwa obroty do świateł mijania....
Widać u mnie jest coś zepsute:) bo tak właśnie wyłączyłem tryb skandynawskich

obuwie
Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 06 sty 2017, 15:36
Skąd: Wrocław
Rok: 2006
Silnik: 2.0T

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: obuwie » 20 gru 2017, 22:44

Nie włączyłeś trybu skandynawskiego tylko po prostu mamy gównianą pogodę i wtedy nawet w dzień czujnik zmierzchu, jeżeli jest aktywny włączy światła. Przyjdzie dzień słoneczny i ci się ten "tryb skandynawski" wyłączy :)

Arges
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2017, 17:20
Skąd: Lubin
Rok: 2005
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Twingo I

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: Arges » 21 gru 2017, 11:58

Panowie, pewnie macie czesciowo racje, tylko ze moj czujnik zmierzchu jest odlaczony( nie dziala), a ja - ROK. - . temu kiedy tez mnie te ciagle swiatla wkurzały zrobilem ten myk z manetka i mam juz spokoj i teraz przy kazdym odpaleniu wyskakuje mi info ze headlight de- aktivate . Moze i to sie nie nazywa tryb skandynawski :) ale ja ciagle uruchamiam i gasze z manetki swiatla.( nawet gdy silnik pracuje)
Mozliwe ze ten czujnik zmierzchu musicie odpiac :):) : ale ja sie nie znam ,nie orjentuje sie........:)

obuwie
Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 06 sty 2017, 15:36
Skąd: Wrocław
Rok: 2006
Silnik: 2.0T

Re: [2,0T] Spryskiwacz

Post autor: obuwie » 30 sie 2018, 17:18

Jeszcze odnośnie spryskiwaczy xenonów. Kupiłem pompkę, przygotowalem się na rozkładanie spryskiwaczy (napuchnięte uszczelki, zasyfione) i wymianę pompki jak w manualu z forum. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że pompka nie działa bo po prostu do niej prąd nie dochodzi. Mimo używania płynu z Biedronki spryskiwacze wychodzą lekko i chowają się bez problemów.

Zdjąłem zderzak i plastikowe nadkole, żeby prześledzić trasę kabli. Niestety przed nadkolem przewody się rozdzielają i jedna wiązka idzie nad plastikowym nadkolem a druga chowa się... gdzieś, gdzie nie za wiele widać. A nóż widelec ktoś do jutra będzie w stanie mi powiedzieć którą śledzić, ewentualnie gdzie jest drugi koniec kabelków od pompki do xenonów? :)

ODPOWIEDZ