Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
-
- Forumowicz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
- Skąd: Olsztyn
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Partner 1.6 HDI
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
Witam wszystkich szczęśników Velka! Autko sprawuje się zacnie lecz mam problem bardzo duży z pękniętym przewodem wysokiego ciśniena paliwa, który idzie do listwy wtryskowej. Niby nie ma ich w oryginale tak twierdzi ASO. Trzy razy warsztaty Olsztyńskie próbowały to zrobić lecz na marne, tylko 1000zł poszło. Czy ktoś z forumowiczów ma pomysł na rozwiązanie mojego problemu czy zostało mi tylko zezłomowanie? Tak mi radzą znawcy motoryzacji w Olsztynie.
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 19 sty 2019, 18:25
- Skąd: Puławy
- Rok: 2002
- Silnik: 2.0T
- Drugie auto: Renault Modus
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
-
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
Sprecyzuj, o jaki przewód ci chodzi, daj zdjęcie. Trudno coś powiedzieć jak nie ma pełnej informacji.
viewtopic.php?f=16&t=565&p=6544&hilit=p ... liwa#p6544
viewtopic.php?f=16&t=565&p=6544&hilit=p ... liwa#p6544
-
- Forumowicz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
- Skąd: Olsztyn
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Partner 1.6 HDI
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
Silnik 3.5 V6 LPG. 2003 rok. Przewód zasilający na zdjęciu z zieloną szybkozłączką.prowadzący do listwy wtryskowej.
- Załączniki
-
- IMG_20211112_183521.jpg (239.04 KiB) Przejrzano 1039 razy
-
- IMG_20211112_183529.jpg (284.13 KiB) Przejrzano 1039 razy
-
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
Nie wiem jakich masz tam mechaników, ale są do dupy. Przewód gumowy lub tekalnowy o odpowiedniej średnicy. Końcówki bierzesz z uszkodzonego, zarabiasz tekalany, albo gumowe na opaski, i po kłopocie. Przewód paliwowy Gates olejoodporny, z ciśnieniem powyżej 3,5 bar.
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13833
Ten drugi, którego ci brakuje, ten od zaworu podciśnienia.
To nie jest przewód paliwowy, tylko od podciśnienia. Wystarczy gumowy.
Jak nie wiesz jak, w Elblągu ci to zrobię pod garażem.
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13833
Ten drugi, którego ci brakuje, ten od zaworu podciśnienia.
To nie jest przewód paliwowy, tylko od podciśnienia. Wystarczy gumowy.
Jak nie wiesz jak, w Elblągu ci to zrobię pod garażem.
-
- Forumowicz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
- Skąd: Olsztyn
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Partner 1.6 HDI
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia
Przewód zasilający i podciśnieniowy wymienione na oryginalne używane. Wszystko działa jak powinno.
Dziękuję pozdrawiam.
Dziękuję pozdrawiam.