Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Masz problem że swoim VelSatisem?
darade73
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
Skąd: Olsztyn
Rok: 2003
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Partner 1.6 HDI

Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: darade73 » 13 lis 2021, 09:03

Witam wszystkich szczęśników Velka! Autko sprawuje się zacnie lecz mam problem bardzo duży z pękniętym przewodem wysokiego ciśniena paliwa, który idzie do listwy wtryskowej. Niby nie ma ich w oryginale tak twierdzi ASO. Trzy razy warsztaty Olsztyńskie próbowały to zrobić lecz na marne, tylko 1000zł poszło. Czy ktoś z forumowiczów ma pomysł na rozwiązanie mojego problemu czy zostało mi tylko zezłomowanie? Tak mi radzą znawcy motoryzacji w Olsztynie.

konrad67lw
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 19 sty 2019, 18:25
Skąd: Puławy
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Renault Modus

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: konrad67lw » 13 lis 2021, 09:22

Jaki silnik?

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: KrzysiekEg » 13 lis 2021, 10:21

Sprecyzuj, o jaki przewód ci chodzi, daj zdjęcie. Trudno coś powiedzieć jak nie ma pełnej informacji.
viewtopic.php?f=16&t=565&p=6544&hilit=p ... liwa#p6544

darade73
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
Skąd: Olsztyn
Rok: 2003
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Partner 1.6 HDI

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: darade73 » 21 lis 2021, 21:00

Silnik 3.5 V6 LPG. 2003 rok. Przewód zasilający na zdjęciu z zieloną szybkozłączką.prowadzący do listwy wtryskowej.
Załączniki
IMG_20211112_183521.jpg
IMG_20211112_183521.jpg (239.04 KiB) Przejrzano 9127 razy
IMG_20211112_183529.jpg
IMG_20211112_183529.jpg (284.13 KiB) Przejrzano 9127 razy

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: KrzysiekEg » 22 lis 2021, 19:17

Nie wiem jakich masz tam mechaników, ale są do dupy. Przewód gumowy lub tekalnowy o odpowiedniej średnicy. Końcówki bierzesz z uszkodzonego, zarabiasz tekalany, albo gumowe na opaski, i po kłopocie. Przewód paliwowy Gates olejoodporny, z ciśnieniem powyżej 3,5 bar.
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13833
Ten drugi, którego ci brakuje, ten od zaworu podciśnienia.
To nie jest przewód paliwowy, tylko od podciśnienia. Wystarczy gumowy.
Jak nie wiesz jak, w Elblągu ci to zrobię pod garażem.

darade73
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 11 gru 2017, 18:17
Skąd: Olsztyn
Rok: 2003
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Partner 1.6 HDI

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: darade73 » 30 lis 2021, 23:22

Przewód zasilający i podciśnieniowy wymienione na oryginalne używane. Wszystko działa jak powinno.
Dziękuję pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Magister
Klubowicz
Posty: 195
Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
Skąd: Tarnów
Rok: 2009
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Renault Laguna 2.0

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: Magister » 06 gru 2022, 18:13

KrzysiekEg pisze: 22 lis 2021, 19:17 Nie wiem jakich masz tam mechaników, ale są do dupy. Przewód gumowy lub tekalnowy o odpowiedniej średnicy. Końcówki bierzesz z uszkodzonego, zarabiasz tekalany, albo gumowe na opaski, i po kłopocie. Przewód paliwowy Gates olejoodporny, z ciśnieniem powyżej 3,5 bar.
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13702
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.c ... n_id=13833
Ten drugi, którego ci brakuje, ten od zaworu podciśnienia.
To nie jest przewód paliwowy, tylko od podciśnienia. Wystarczy gumowy.
Jak nie wiesz jak, w Elblągu ci to zrobię pod garażem.
Hej, mam pytanie dot. przewodów. Też stosuję przewody paliwowe, zbrojone Gates'a, ale po pewnym czasie (różnie, rok, pół roku) strzelają. Stają się miękkie i pod ciśnieniem paliwa się dziurawią.
Z rok temu kupiłem kilka metrów tekalana, ale mam problem z jego zarobieniem. Próbowałem opalarką, nawet lampą na podczerwień, żeby zakurczyć tekalana na złączce, ale rezultat jest marny, albo cieknie, albo się topi. Masz na to jakiś patent?

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: KrzysiekEg » 08 gru 2022, 15:42

Tekalanowy wciskałem na siłę, trochę nasmarowałem i wciskałem. Są do tego specjalne przyrządy, coś jak cęgi, z jednej strony trzymają sztywność przewodu, a z drugiej działają jak prasa. Jak masz imadło, to może ci się uda.
Jakieś dziwne te Gatesy, u mnie do tej pory działają, jak trzeba. I te na zewnątrz i ten zanurzony w zbiorniku przy pompie paliwa.
viewtopic.php?f=16&t=691&start=10
To już 3 lata i wszystko działa.

Awatar użytkownika
Magister
Klubowicz
Posty: 195
Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:27
Skąd: Tarnów
Rok: 2009
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Renault Laguna 2.0

Re: Przewód paliwowy wysokiego ciśnienia

Post autor: Magister » 09 gru 2022, 20:23

KrzysiekEg pisze: 08 gru 2022, 15:42 Tekalanowy wciskałem na siłę, trochę nasmarowałem i wciskałem. Są do tego specjalne przyrządy, coś jak cęgi, z jednej strony trzymają sztywność przewodu, a z drugiej działają jak prasa. Jak masz imadło, to może ci się uda.
Jakieś dziwne te Gatesy, u mnie do tej pory działają, jak trzeba. I te na zewnątrz i ten zanurzony w zbiorniku przy pompie paliwa.
viewtopic.php?f=16&t=691&start=10
To już 3 lata i wszystko działa.
Zacząłem drążyć temat i faktycznie te węże wpycha się na siłę. Znalazłem na internetach taki filmik, muszę spróbować tak zrobić.
https://www.youtube.com/watch?v=rjTmj1OsGAA

ODPOWIEDZ