Przymiarka do zakupu VelSatisa i prośba o porady.

Kupujesz Vela - pomożemy Tobie !
babciaqlka
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 17 kwie 2018, 13:24
Skąd: Jarocin
Rok: 2005
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C5 PhI

Przymiarka do zakupu VelSatisa i prośba o porady.

Post autor: babciaqlka » 18 kwie 2018, 06:52

Witam Szanowne grono Forumowiczów.
Jak w temacie, interesuje mnie zakup tylko i wyłącznie wersji InitialeParis, z tego co zauważyłem występuje tylko z silnikiem 3.5, może się mylę i koniecznie ze skrzynią automatyczną.
Generalnie nie mam parcia na 2.0 bo ze względu na powiedzmy prostotę 3.5 mam możliwość go serwisować w gronie rodzinnym.
Głównie rozchodzi mi się jak przy ewentualnych oględzinach sprawdzić stan skrzyni biegów??
Jakie są typowe elementy wyposażenia dla wersji InitialeParis, bo często się zdarza naciąganie wyposażenia??
Do mnie dochodzi rozterka typu czy kupić benzyniaka i zakładać instalacje LPG czy już kupować zagazowanego?? Jeśli zagazowany to na co zwrócić uwagę??
Na ten moment wytypowałem 2 autka, co prawda bardzo daleko od mojego miejsca zamieszkania ale jak ktoś w okolicy były chętny na odwiedziny, to byłbym wdzięczny.
Za ewentualne odpowiedzi z góry dziękuję!

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-v ... xtor=SEC-8

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-v ... xtor=SEC-8

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0

Re: Przymiarka do zakupu VelSatisa i prośba o porady.

Post autor: KrzysiekEg » 18 kwie 2018, 12:56

Initiale zazwyczaj ma wszystko, łatwiej wymienić czego nie ma. Ten pierwszy z Francji, fajna opcja, czujniki przód, DVD, jasne skóry, drewno na kierownicy. Jeden z bardziej kompletnych, osłony na silnik, sprawne czujniki ciśnienia w kołach i ręczny. Do sprawdzenia, dlaczego karta w czytniku? HF nie działa? I dlaczego Klima wyłączona. Wydaje mi się, że przebieg jest wyższy od deklarowanego. Na pewno warto go sprawdzić i obejrzeć.
Większość Twoich pytań jest omówionych na forum, poświęć trochę czasu i przejrzyj, dowiesz się wszystkiego.
Ja sam niedawno kupiłem swojego 3,5, więc jak przejrzysz moje posty od początku, to będziesz miał większość odpowiedzi, zwłaszcza jeśli chodzi o rozterki między bez lpg, z lpg, ale samemu zakładam, i lpg już zamontowane.
Kilku kolegów również ostatnio kupiło 3,5 ph2 i omawialiśmy je na forum przed i po zakupie.
Do sprawdzenia ściągnij DDT, kabel i laptop, całe auto prześwietlisz. Nie ma błędów po jeździe, warto już poważniej myśleć o samochodzie. I obowiązkowy test UPG w 3,5.
Aha i jeszcze wypatrzyłem brak kołków pod maską przy mocowaniu błotników i pasa przedniego. Ktoś rozbierał, może do wymiany żarówek, a może po coś innego.

ODPOWIEDZ