Vel satis 3,5 v6 2006 Initiale Paris.

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 495
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Vel satis 3,5 v6 2006 Initiale Paris.

Post autor: KrzysiekEg » 25 cze 2022, 14:48

Cześć.
Na razie zamieszczam ogłoszenie na forum, bo łatwo możecie sprawdzić historię mojego velka.
Kupiłem go w styczniu 2018 r. Z przebiegiem około 160 tys. km., teraz ma około 200.
Initiale paris, czarne skóry, podwójne szyby. Reszta standard.
viewtopic.php?f=40&t=606
Wiele problemów z nim miałem i wiele rozwiązałem, opisując tutaj na forum.
Z grubsza dla przypomnienia i co by nie trzeba było wiele szukać.
Kwiecień 2018, kompletna nowa pompa paliwa.
viewtopic.php?f=16&t=691
Luty 2019 nowy alternator.
viewtopic.php?f=10&t=903
Lipiec 2019 nowe wszystkie poduszki silnika.
viewtopic.php?f=16&t=993
Październik 2019 padnięte panewki, nowy wał, nowe panewki, pompa oleju.
viewtopic.php?f=16&t=1036
Listopad 2019, nowe wahacze przód.
viewtopic.php?f=17&t=1045
Kwiecień 2020, nowe klocki i tarcze tył.
viewtopic.php?f=17&t=1113
Maj 2020 nowe łączniki i gumy stabilizatora tył i nowe amortyzatory.
viewtopic.php?f=17&t=1128
viewtopic.php?f=17&t=1127
Grudzień 2021 nowa instalacja gazowa stag qmax plus yeti plus, kme twin, zawór fi8 na dwa fi6 faro, świece.
Gaz montowałem sam w zaprzyjaźnionym warsztacie, mam dokumentację zdjęciową. Kolektor zdejmowany do wiercenia, wtryski pojedyncze, drugi rząd schowany pod kolektorem, elegancko i schludnie, wystrojone na sondzie afr, przez prawdziwego artystę w swoim fachu z Gdańska.
silnik.jpg
silnik.jpg (851.91 KiB) Przejrzano 1617 razy
Widok ogólny.
Na velka jak widać, nie szczędziłem czasu i pieniędzy.
W grudniu zdecydowałem się zmienić pracę i zostałem taksówkarzem, dlatego zamontowałem do velka gaz, jednak ekonomia prawdę mówi i po około 2 miesiącach zmieniłem samochód i kupiłem hybrydową toyotę prius. To jest główny powód sprzedaży reni. Jako taksówka velek przejechał około 4 tys. km.
A ponieważ miałem małą kolizję w styczniu, od tego czasu auto nie jeździło.
20220616_101644.jpg
20220616_101644.jpg (713.11 KiB) Przejrzano 1617 razy
Szkoda niewielka, błotnik wymieniony w kolor, zderzak do zrobienia.
Do sprawdzenia historia gov.pl.
VF1BJ010B36339816
NE2240G
17.07.2006 data pierwszej rejestracji.
Teraz największa wada velka, silnik pije olej i to dużo jak dla mnie, powyżej litra na tysiąc km. Obstawiam uszczelniacze zaworowe, których nie robiłem wcześniej. Być może gdybym nie przesiadł się na Priusa, to bym zrobił ten silnik do końca, ale w tej chwili nie ma to największego sensu.
Jest jeszcze wiele rzeczy, które zrobione zostały w aucie, jak podnośnik szyby kierowcy, linka podnoszenia siedzeń, kamera cofania, nowa antena radia, nowy akumulator, zresztą można znaleźć moje posty. Silnik pracuje równo, przy odpalaniu z rana delikatnie zakopci, czasem przy wciśniętym gazie puści dym. Poza tym nie widać problemu, poza ubytkiem oleju na miarce. Skrzynia automatyczna pracuje bezproblemowo, na początku użytkowania wymieniony olej.
Do velka jest jeszcze kilka dodatków, jak stalowe felgi 17 cali z zimowkami nokian 6mm, oryginalny czujnik położenia wału, czy nowe nieużywane żarniki ksenonowe, dwie karty.
Cena, jaka mnie interesuje to 11 tys. złotych. Biorąc pod uwagę, że instalacja gazowa kosztuje około 5 tys. zł. To wartość samego auta jest bardzo niska praktycznie w cenie złomu.
Kontakt przez Pw lub mail, ewentualnie telefonicznie jak ktoś będzie zainteresowany szczegółami.

ODPOWIEDZ