Sklepy internetowe ...

Czyli o wszystkim i niczym
Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Sklepy internetowe ...

Post autor: sasio » 18 maja 2017, 14:18

Temat założyłem aby przestrzegać wszystkich którzy chcą coś zamówić ze sklepu internetowego iParts.pl lub ucando.pl , choć szczerze mówiąc ucando należy do sieci iParts.
Ogólnie zamówiłem już od nich kilka rzeczy i zawsze pojawia się ten sam problem, terminowość i działanie jako outsourcing czyli nie mamy towaru, sprowadzimy i wyślemy Tobie.

iParts : w ich sklepie internetowym zamówiłem tylne amortyzatory do Laguny, cena wręcz idealna 229zł za komplet amortyzatorów TRW (gdzie normalnie KYB są po 359zł za oba).
Zadowolony zapłaciłem kartą, termin wysyłki 1-2 dni robocze, mechanik umówiony. Mija dzień, dwa, pięć i nic...kilka emaili, tylko automatyczne odpowiedzi, w końcu telefon i.....tych amortyzatorów nie ma w ofercie, ale paczka wysłana, bez moje zgody wysłano mi Sachs w cenie KYB (no też mi kur.. szczęście skoro Sachs w Lagunach puka), ale firma ma to totalnie gdzieś.
Wizja konieczności wymiany amortyzatorów spowodowała że dołożyłem brakującą kwotę kurierowi i sprawa rozwiązana ale trwała blisko tydzień.

UCANDO

Znalazłem w dobrej cenie klocki hamulcowe Valeo całe 95zł za komplet. Na ich stronie piękny napis że czas dostawy od momentu zamówienia 1-2 dni roboczych, ułożyłem sobie wizję sobotniej wymiany tarcz i klocków. Odrzuciłem oferty allegro które miałbym już dziś, dałem szansę temu sklepowi, ale znowu się przejechałem.
Wczoraj rano tj.środa zapłaciłem przez płatność online, po sekundzie potwierdzenie zamowienia i opłacenia paczki. Czekałem wczoraj na wieści o kurierze, czekam dziś..aż znowu zadzwoniłem.
Pan się tłumaczy ze dopiero przed chwilą dostali informacje że coś kupiłem i zamówienie wyjdzie najwcześniej jutro (czyli weekend będzie leżeć w sortowni), choć może i w poniedziałek.

Ogólnie to nie spieszy mi się z tym bo jeżdżę na krzywych tarczach ale dla zasady robią ludzi w jajo, bo ich system tak działa. Co gdybym miał zamówionego mechanika na sobote ?

Ogólnie po otrzymaniu towaru bardzo chętnie ocenie ich negatywnie na wszystkich możliwych portalach.

Jakie są wasze doświadczenia?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

Awatar użytkownika
Buka
Klubowicz
Posty: 126
Rejestracja: 06 gru 2016, 20:30
Skąd: Łódź
Rok: 2002
Silnik: 3.5 V6

Re: Sklepy internetowe ...

Post autor: Buka » 18 maja 2017, 22:54

ja kupuje u chłopaków da się dogadać co i jak i przynajmniej na Renault się znają :) dostarczyli mi w ciągu 24h napinacze do łańcucha rozrządu w oryginale tj nissan :) zamówione w piątek dostawa w sobotę :) fakt mam blisko do nich ale się starają :)
http://www.quippo.pl/

Awatar użytkownika
chrisfox
Forumowicz
Posty: 751
Rejestracja: 04 cze 2017, 19:21
Skąd: Warszawa
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Renault Safrane 2,5

Re: Sklepy internetowe ...

Post autor: chrisfox » 11 cze 2017, 16:12

Kupowałem u nich raz, graty do rozrządu. Było niedrogo, szybko i bez problemów.

WojT90
Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 24 mar 2017, 15:48
Skąd: Kraków
Rok: 2005
Silnik: 2.0T

Re: Sklepy internetowe ...

Post autor: WojT90 » 11 cze 2017, 22:15

W Krakowie zawsze można polegać na http://sqad.com.pl/ zawsze doradzą i podpowiedzą co warto kupić a czego nie nie ma problem z częściami OEM :)

ODPOWIEDZ