Łączniki stabilizatora i gumy tył.
: 07 maja 2020, 16:24
Łączniki numer fabryczny 8200619922, ja wstawiłem delphi TC1796.
Gumy stabilizatora 21 mm 8200156357, wstawiłem oryginał, zastanawiałem się jeszcze nad poliuretanem.
Dostęp do łączników jest dobry do górnej śruby. Górna śruba.
Dolna, fatalny. Dolna.
Warto zwrócić uwagę przy zakupie, by nowe łączniki były z kontrą na klucz przy gumie, a nie na imbus.
U mnie ta na zdjęciu była na imbus. O ile górna poszła bardzo ładnie, to na dolnej jest fatalne podejście na klucz, i na kontrę imbusem.
U mnie się wyrobiło pod koniec odkręcania, i musiałem od góry ciąć śrubę małym brzeszczotem, bo nie ma podejścia pod szlifierkę.
Delphi, które kupiłem, są na kontrę, więc samo przykręcenie poszło bardzo łatwo.
Druga strona, nie mam najlepszego zdanie o poprzednim właścicielu, była z zupełnie innego łącznika, tym razem na śrubę kontrującą.
Poszło bardzo gładko.
Gumy stabilizatora, najłatwiej wymienić na kanale, ale ze zdjętym kołem, wtedy jest bardzo fajny dostęp do śrub mocujących obejmę jak i do kontr z tyłu mocowania.
Tutaj w czerwonym widać śruby jak i kontry z tyłu.
Ogólnie jeśli chodzi o gumy stabilizatora, to nie ma zbytniego kłopotu, zrobi każdy, jeśli chodzi o łączniki, jak jest zapieczony imbus, to jak się nie ma zacięcia i garażu, to lepiej oddać do warsztatu.
Gumy stabilizatora 21 mm 8200156357, wstawiłem oryginał, zastanawiałem się jeszcze nad poliuretanem.
Dostęp do łączników jest dobry do górnej śruby. Górna śruba.
Dolna, fatalny. Dolna.
Warto zwrócić uwagę przy zakupie, by nowe łączniki były z kontrą na klucz przy gumie, a nie na imbus.
U mnie ta na zdjęciu była na imbus. O ile górna poszła bardzo ładnie, to na dolnej jest fatalne podejście na klucz, i na kontrę imbusem.
U mnie się wyrobiło pod koniec odkręcania, i musiałem od góry ciąć śrubę małym brzeszczotem, bo nie ma podejścia pod szlifierkę.
Delphi, które kupiłem, są na kontrę, więc samo przykręcenie poszło bardzo łatwo.
Druga strona, nie mam najlepszego zdanie o poprzednim właścicielu, była z zupełnie innego łącznika, tym razem na śrubę kontrującą.
Poszło bardzo gładko.
Gumy stabilizatora, najłatwiej wymienić na kanale, ale ze zdjętym kołem, wtedy jest bardzo fajny dostęp do śrub mocujących obejmę jak i do kontr z tyłu mocowania.
Tutaj w czerwonym widać śruby jak i kontry z tyłu.
Ogólnie jeśli chodzi o gumy stabilizatora, to nie ma zbytniego kłopotu, zrobi każdy, jeśli chodzi o łączniki, jak jest zapieczony imbus, to jak się nie ma zacięcia i garażu, to lepiej oddać do warsztatu.