Turbina i rura w 2.0T

Silnik, elementy napędowe, skrzynie biegów
axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: axa2zxz » 20 mar 2017, 20:56

Nie ma sprezarki o numerze 7700105765 z elektrycznym zaworem, a wlasnie taki widac na zdjeciach (czarne wystajace gniazdo od strony sciany gdzie wchodza przewody z czynnikiem) :)

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: Faavi » 21 mar 2017, 07:13

A moge prosic o jakis link do wlasciwej sprezarki?

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: axa2zxz » 21 mar 2017, 11:35

Ja ze 2 tyg. temu z racji rozsypania sie juz 3 sprezarki ze szrotu (znowu zaczela puszczac czynnik) zakupilem tym razem sprzet po regeneracji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6693591667

Juz mam ja na samochodzie, niestety jak na razie pogoda jest slaba zeby ocenic czy jest OK, jedynie co to widze ze parametry w DDT trzyma :) Mysle ze po weekendzie (ktory ma byc cieply) bede mogl cos wiecej napisac :)

Awatar użytkownika
sasio
Administrator
Posty: 1175
Rejestracja: 28 lis 2016, 18:48
Skąd: Szczecinek
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: sasio » 21 mar 2017, 11:41

Zastanawiam się czy wymienić profilaktycznie, bo wkurza mnie ten dźwięk jakby motor ledwo żył.
Sam wymieniłeś ?
VelSatisem się nie jeździ.
VelSatisem się podróżuje!

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: axa2zxz » 21 mar 2017, 11:51

Nie, mam tutaj zaprzyjazniony zaklad klimatyzacji ktory traktuje mnie bardzo "przyjacielsko", chcac samemu to zrobic i tak musisz pojechac do kogos kto odciagnie Ci czynnik, potem znowu nabije ;) Sama zmiana jest dosc szybka i prosta (idealny dostep). Ja to zmienilem tylko ze wzgledu na ten warkot, po prostu nie moglem juz zniesc tej kosiary :/ Poczekajcie jak cos jeszcze pare dni az sie zrobi cieplo i powiem Wam jak sie sprawuje ta sprezarka z linku.

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: axa2zxz » 21 mar 2017, 11:53

@sasio, mozesz jakos podzielic ten watek caly na 2 tematy? Na poczatku byla mowa o turbo a teraz juz nawijamy o konkretach zwiazanych ze sprezarka klimy. Temat dosc istotny dla kazdego posiadacza 2.0T wiec dla ulatwienia odszukania info dobrze by bylo jakos to dobrze opisac ;)

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: Faavi » 21 mar 2017, 12:25

axa2zxz pisze:@sasio, mozesz jakos podzielic ten watek caly na 2 tematy? Na poczatku byla mowa o turbo a teraz juz nawijamy o konkretach zwiazanych ze sprezarka klimy. Temat dosc istotny dla kazdego posiadacza 2.0T wiec dla ulatwienia odszukania info dobrze by bylo jakos to dobrze opisac ;)
Tez o tym pomyślałem :)

Ok. Poczekam wiec jeszcze tydzien na informacje.

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: Faavi » 21 mar 2017, 15:18

Juz glupieje. Dzis wracam z pracy, klima sie załączyła i ten dzwiek. Wyłączam nawiewy radio a tu dalej cos halasuje tylko ciszej. W domu patrze a pompa wspomagania z tylu cala mokra. Po odpaleniu kolo pompy tancuje. Ma luz wzdluzny i poprzeczny.
Po załączeniu klimy caly uklad jest obciazony i moze to lozysko na pompie tak halasuje.
3 tyg temu mialem okazje pomóc pani z espace 4. Na parkingu stanela w poprzek i nie ma przejazdu. Nagle stracila wspomaganie i okazalo sie ze rozsadzilo denko z tylu pompy, tam gdzie u mnie jest mokro. Zaczne od wymiany pompy. Jak krece pompa recznie to strasznie szumi.

christof138
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 02 sty 2017, 20:48
Skąd: Bytom
Rok: 2005
Silnik: 2.0T

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: christof138 » 04 kwie 2017, 18:12

Dokładnie tak jak pisze michaleck. Ja tak u siebie w Velu zreanimowałem tą rurę bardzo niewielkim kosztem. Kupujesz łącznik silikonowy wysokotemperaturowy 45mm śr wew. i długości ok 8cm (wystarcza w zupełności) np. takie coś http://fmic.pl/proste/175-lacznik-silikonowy-25mm.html do tego 2 opaski, potem ucinasz nożem koniec rury dolotowej zakładasz łącznik skręcasz opaskami i gotowe! ;)
u mnie tak to wygląda po robocie.
u mnie tak to wygląda po robocie.
post-76787-0-93815100-1474095590.jpg (156.79 KiB) Przejrzano 7283 razy

Faavi
Klubowicz
Posty: 164
Rejestracja: 11 sty 2017, 23:43
Skąd: Lubań/ Wesołówka
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Citroen C4

Re: Turbina i rura w 2.0T

Post autor: Faavi » 17 kwie 2017, 20:04

axa2zxz pisze:Ja ze 2 tyg. temu z racji rozsypania sie juz 3 sprezarki ze szrotu (znowu zaczela puszczac czynnik) zakupilem tym razem sprzet po regeneracji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6693591667

Juz mam ja na samochodzie, niestety jak na razie pogoda jest slaba zeby ocenic czy jest OK, jedynie co to widze ze parametry w DDT trzyma :) Mysle ze po weekendzie (ktory ma byc cieply) bede mogl cos wiecej napisac :)
I jak sprezarka sie spisuje. Moja juz chyba umarlaa. Nie wlacza sie. Wentylator chodzi a sprezarka nie załącza sie. I nie wiem czy kupic uzywke czy ta z aukcji.

ODPOWIEDZ