v4y 715 padł.

Silnik, elementy napędowe, skrzynie biegów
kejno
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 cze 2017, 16:02
Skąd: Gdańsk
Rok: 2007
Silnik: 3.5 V6
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: v4y 715 padł.

Post autor: kejno » 24 paź 2019, 14:49

W razie co to czapki da się zdjąć bez wyjmowania silnika...
Dobry 5w40 też będzie ok, ale mimo wszystko rozważ 5w50 :-) u mnie po 60kkm zużycie oleju po remoncie między wymianami jest minimalne, a cenowo chyba podobnie wychodzą takie oleje.

Powodzenia w remoncie!
Daj znać jak idzie.

redi
Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 13 wrz 2017, 12:48
Skąd: Warszawa
Rok: 2007
Silnik: 3.5 V6
Postawił piwo: 0
Otrzymał  piwo: 0

Re: v4y 715 padł.

Post autor: redi » 27 paź 2019, 18:53

a gdzie polecacie remont V4Y ? Wawa i okolice mnie interesują...chyba, że mogę komuś podrzucić słupek do kompletnego przejrzenia i remontu?

kejno
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 cze 2017, 16:02
Skąd: Gdańsk
Rok: 2007
Silnik: 3.5 V6
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: v4y 715 padł.

Post autor: kejno » 05 lis 2019, 10:51

i jak tam, ożył?

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: v4y 715 padł.

Post autor: KrzysiekEg » 06 lis 2019, 11:51

Na tę chwilę zgromadziłem wszystkie części, największy problem był z pompą oleju. Aso nie mogło sobie poradzić przez 10 dni, więc musiałem ściągnąć z innego miejsca. Silnik podobno ma być złożony w tym tygodniu, włożony do auta w przyszłym. Dam znać.

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: v4y 715 padł.

Post autor: KrzysiekEg » 12 lis 2019, 13:33

Silnik umyty i powoli składa.
Co to za część, nie mogę znaleźć jej numeru.
Czy może mieć takie wyraźne wgniecenia od główki śruby, tutaj niestety nie widać, źle zrobiłem zdjęcie, jest na odwrocie.
20191112_125102.jpg
Wzmocnienie?
20191112_125102.jpg (364.12 KiB) Przejrzano 56 razy
I od czego jest ta śruba, znajduje się z boku ramy rozrządu i wchodzi do kanału olejowego.
20191112_125121.jpg
Ta śruba.
20191112_125121.jpg (317.17 KiB) Przejrzano 56 razy

I inna sprawa, czy jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu olejowego?

kejno
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 cze 2017, 16:02
Skąd: Gdańsk
Rok: 2007
Silnik: 3.5 V6
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: v4y 715 padł.

Post autor: kejno » 13 lis 2019, 21:55

Tamta górna część to element dolnych części bloku. Mam chyba gdzieś takie coś leżeć w kuwecie...
Jeżeli potrzebujesz to mogę spróbować się do tej kuwety dobrać... :)

A z drugiego zdjęcia to nie wiem o którą dokładnie śrubę chodzi... to gdzieś w dolnej części rozrządu?

KrzysiekEg
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
Skąd: Elbląg
Rok: 2006
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: v4y 715 padł.

Post autor: KrzysiekEg » 14 lis 2019, 12:12

Ta rama to dodatkowe usztywnienie wału i korbowodów. W różnych silnikach występuje lub nie, nie wiem, od czego to zależy. Najczęściej jednak w nissanach i to tych po revup i hr. W zwykłych na schematach są tylko takie dystanse, przez które przechodzi śruba. A w niektórych schematach nissana występuję ta rama razem z korbami, i co ciekawe jest napis "nor for sale" i brak numeru.

A o śrubę to mi o tę w kółeczku chodzi.
Załączniki
20191112_125121.jpg
20191112_125121.jpg (321.26 KiB) Przejrzano 20 razy

ODPOWIEDZ