Tunel środkowy

Blacharstwo, lakiernictwo, wnętrze
Awatar użytkownika
dziadek
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 09 lut 2018, 15:11
Skąd: Warszawa, Piaseczno
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Espace 4 2.0T

Tunel środkowy

Post autor: dziadek » 01 kwie 2018, 22:09

Jak w tytule. Czy ktoś podpowie jak zdemontować plastiki, w których siedzą przełączniki, joystick, popielniczka i dźwignia biegów, tak żeby nie połamać :)

Awatar użytkownika
KaMis
Klubowicz
Posty: 273
Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: Tunel środkowy

Post autor: KaMis » 02 kwie 2018, 00:13


Awatar użytkownika
dziadek
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 09 lut 2018, 15:11
Skąd: Warszawa, Piaseczno
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Espace 4 2.0T

Re: Tunel środkowy

Post autor: dziadek » 02 kwie 2018, 13:33

Dzięki. Przeoczylem, bo szukalem oczywiscie tematu bezposrednio o tunelu :)

Awatar użytkownika
dziadek
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 09 lut 2018, 15:11
Skąd: Warszawa, Piaseczno
Rok: 2005
Silnik: 3.5 V6
Drugie auto: Espace 4 2.0T

Re: Tunel środkowy

Post autor: dziadek » 04 kwie 2018, 22:34

Sorry, że tak post za postem.
Podczas walki z rozbiórką tunelu, właśnie rozj....m sobie blokadę lewarka biegów :) ech... Wyczytałem, że trzeba obrócić pierścień pod górną częścią lewarka i tak zrobiłem. Jak pociągnąłem do góry to trzask i posypały się plastiki trzymające sprężynkę przycisku blokady.
Tak się musiałem pożalić, bo trzeba kupić używkę, tego naprawić się nie da. Przy okazji, może ktoś sprecyzować jak to prawidłowo wyjąć, żeby nie połamać następnego ?

ODPOWIEDZ