Żółty korek płynu chłodniczego
-
- Forumowicz
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 maja 2017, 16:33
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
Re: Żółty korek płynu chłodniczego
Mam to samo co kolega Batonikus czyli klejona chlodnica(wachowiec co kleił mi bok chlodnicy bo tam byla dziura na plastiku powiedzial ze jest bardzo cieki ten owy plastik i wzmocnil to jakąś siatką i zakleił) i co pewien czas w miejscu klejenia się poci, dodam ze też mam korek szary ale wyczailem ze co jakiś czas jak przyjade z trasy odkrecam korek aż ciśnienie zejdzie mam spokój z przeciekaniem . Wiem ze tak nie powinno być ale nie miałem funduszy na nową 600 zl a tu ubezpieczenie trzeba było opłacić i narazie poklejona , rożnica miedzy chlodnicami z 3,5 a innymi są w wieszakach i odplywach wymiary te same.
-
- Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 maja 2017, 17:28
- Skąd: Szczytno
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
Re: Żółty korek płynu chłodniczego
Jutro postaram się w sklepie motoryzacyjnym zapytać o ten korek 1.2 bara i oddam ten żółty 1,4 co już kupiłem.
kolego Puszkin7 ja obecnie jeżdżę na odkręconym korku to i w ogóle ciśnienia nie mam bo dziura jeszcze nie zaklejona.
Na okres zimowy to tak o.k. bo woda nie ma szans się zagotować, ale latem jeżdżąc z odkręconym korkiem to tak nie bardzo by było.
Na allegro zamówiłem zestaw naprawczy ze sklepu żeglarskiego tj. żywicę epoxydową ,utwardzacz i matę chyba z włókna szklanego, wszędzie w sklepach mieli żywicę poliestrową ale z tego co się doczytałem to jest tylko do 80 stopni C, epoxydowa ma być do 300 st.C
Po sklejeniu tą żywicą wszystko zakleję jeszczę klejem dwuskładnikowym tj . żywica metakrylowa na plastiki.
kolego Puszkin7 ja obecnie jeżdżę na odkręconym korku to i w ogóle ciśnienia nie mam bo dziura jeszcze nie zaklejona.
Na okres zimowy to tak o.k. bo woda nie ma szans się zagotować, ale latem jeżdżąc z odkręconym korkiem to tak nie bardzo by było.
Na allegro zamówiłem zestaw naprawczy ze sklepu żeglarskiego tj. żywicę epoxydową ,utwardzacz i matę chyba z włókna szklanego, wszędzie w sklepach mieli żywicę poliestrową ale z tego co się doczytałem to jest tylko do 80 stopni C, epoxydowa ma być do 300 st.C
Po sklejeniu tą żywicą wszystko zakleję jeszczę klejem dwuskładnikowym tj . żywica metakrylowa na plastiki.
Re: Żółty korek płynu chłodniczego
w obu 3,5 V6 poliftowych mam oryginalne SZARE piktogramy na korkach - więc 1,8 bara wychodzi że jest w V4Y 715 - może dlatego poliftowe nie mają problemów takich z grzaniem jak te przed liftem?