Żółty korek płynu chłodniczego

Układ klimatyzacji i ogrzewania
Puszkin7
Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 09 maja 2017, 16:33
Skąd: Wodzisław Śląski
Rok: 2003
Silnik: 3.5 V6

Re: Żółty korek płynu chłodniczego

Post autor: Puszkin7 » 02 lis 2017, 17:42

Mam to samo co kolega Batonikus czyli klejona chlodnica(wachowiec co kleił mi bok chlodnicy bo tam byla dziura na plastiku powiedzial ze jest bardzo cieki ten owy plastik i wzmocnil to jakąś siatką i zakleił) i co pewien czas w miejscu klejenia się poci, dodam ze też mam korek szary ale wyczailem ze co jakiś czas jak przyjade z trasy odkrecam korek aż ciśnienie zejdzie mam spokój z przeciekaniem . Wiem ze tak nie powinno być ale nie miałem funduszy na nową 600 zl a tu ubezpieczenie trzeba było opłacić i narazie poklejona , rożnica miedzy chlodnicami z 3,5 a innymi są w wieszakach i odplywach wymiary te same.

batonikus
Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 17 maja 2017, 17:28
Skąd: Szczytno
Rok: 2002
Silnik: 3.5 V6

Re: Żółty korek płynu chłodniczego

Post autor: batonikus » 06 lis 2017, 17:00

Jutro postaram się w sklepie motoryzacyjnym zapytać o ten korek 1.2 bara i oddam ten żółty 1,4 co już kupiłem.
kolego Puszkin7 ja obecnie jeżdżę na odkręconym korku to i w ogóle ciśnienia nie mam bo dziura jeszcze nie zaklejona.
Na okres zimowy to tak o.k. bo woda nie ma szans się zagotować, ale latem jeżdżąc z odkręconym korkiem to tak nie bardzo by było.
Na allegro zamówiłem zestaw naprawczy ze sklepu żeglarskiego tj. żywicę epoxydową ,utwardzacz i matę chyba z włókna szklanego, wszędzie w sklepach mieli żywicę poliestrową ale z tego co się doczytałem to jest tylko do 80 stopni C, epoxydowa ma być do 300 st.C
Po sklejeniu tą żywicą wszystko zakleję jeszczę klejem dwuskładnikowym tj . żywica metakrylowa na plastiki.

redi
Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2017, 12:48
Skąd: Warszawa
Rok: 2007
Silnik: 3.5 V6

Re: Żółty korek płynu chłodniczego

Post autor: redi » 21 maja 2018, 12:28

w obu 3,5 V6 poliftowych mam oryginalne SZARE piktogramy na korkach - więc 1,8 bara wychodzi że jest w V4Y 715 - może dlatego poliftowe nie mają problemów takich z grzaniem jak te przed liftem?

ODPOWIEDZ