[2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Elektryka wnętrza, silnika i nadwozia, oświetlenie
jago1ga
Posty: 2
Rejestracja: 29 wrz 2018, 21:16
Skąd: łódź
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: jago1ga » 29 wrz 2018, 22:39

Witam. Może mi ktoś wysłać instrukcję na email? od miesiąca już walczę z tą przepustnicą. Z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
KaMis
Klubowicz
Posty: 273
Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: KaMis » 30 wrz 2018, 15:20

jago1ga pisze: 29 wrz 2018, 22:39 Witam. Może mi ktoś wysłać instrukcję na email? od miesiąca już walczę z tą przepustnicą. Z góry dziękuję.
Wyślij ją do firmy, której namiary podałem na str. 2 tego tematu. Lepiej na tym wyjdziesz. Być może to wiązka a nie przepustnica bo też takie przypadki były. Jak wyślesz to Panowie powiedzą Ci profesjonalnie co z tym sprzętem jest. Taka moja rada.

jago1ga
Posty: 2
Rejestracja: 29 wrz 2018, 21:16
Skąd: łódź
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: jago1ga » 01 paź 2018, 14:56

wiem, że cena za naprawę jest bardzo atrakcyjna ale akurat nie chodzi tu o pieniądze, w najbliższym czasie nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie samochodu bo żona na dniach będzie rodzić a wysłanie przepustnicy to jednak kilka dni uziemienia auta.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
KaMis
Klubowicz
Posty: 273
Rejestracja: 07 gru 2016, 13:52
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: KaMis » 03 paź 2018, 10:27

Moim zdaniem naprawienie jej w domowych warunkach mija się z celem. Jeżeli masz powycierane ścieżki potencjometru to i tak raczej z tym sam nic nie zrobisz. Samo otworzenie w moim przypadku było nie możliwe a jak później powiedział człowiek który moją regenerowal, że to lepiej iż mi się nie udało bo mogłem zrobić wiecej złego niz dobrego. Dał mi słowną gwarancję, że drugie 250k jeszcze polata po regeneracji. Więc próbuj jeżeli lubisz ryzykować. Takie moje tylko zdanie.

sandman_pl
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 15 lis 2017, 10:45
Skąd: Bydgoszcz
Rok: 2002
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: sandman_pl » 03 paź 2018, 10:47

Ja swoją regenerowałem ok. roku temu u https://www.olx.pl/oferta/przepustnica- ... f486472fb0 i jestem bardzo zadowolony (od demontażu starej do montażu zregenerowanej minęły 4 dni).

darpololk
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2018, 17:05
Skąd: Warszawa
Rok: 2004
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: darpololk » 23 gru 2018, 23:35

Odnośnie wyświetlanego komunikatu błędu, wszystkie wypowiedzi skupione były na przepustnicy a dokładnie ten sam komunikat miałem przy uszkodzeniu (korozji)
Przy wtyczce / gnieździe potencjometru pedału gazu. (korozja być może od płynu chłodzącego?)
wyczyszczenie i naprawa złącza usuneła usterkę.

Grubcio31
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2019, 16:35
Skąd: Płońsk
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: Grubcio31 » 02 sty 2019, 21:07

Witam. Bardzo proszę o podesłanie instrukcji regeneracji przepustnicy na e-mail, ponieważ nie mogę pobrać a wyjazd na ferie tuż tuż. Z góry dziękuję.

Lopezik87@interia.eu
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2019, 18:23
Skąd: Głuchołazy
Rok: 2004
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: Lopezik87@interia.eu » 06 mar 2019, 06:23

Jeśli można to też proszę o instrukcję na pw

Seba7stian
Posty: 2
Rejestracja: 14 lut 2019, 22:17
Skąd: Lublin
Rok: 2002
Silnik: 2.0T
Drugie auto: Megan cc

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: Seba7stian » 07 kwie 2019, 19:33

Witam
i ja klaniam sie z prosba o podeslanie instrukcji na pw
Mam jeszcze jedna prosbe czy ktos dysponuje plyta z reprogiem lub zna magika co ogarnia reprogi

axa2zxz
Administrator
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
Skąd: Warszawa
Rok: 2003
Silnik: 2.0T

Re: [2.0T]Tryb serwisowy / Fault in fuel injection / Kraftstoff Defekt / Injection Defaillante + ESP + SERVICE

Post autor: axa2zxz » 08 kwie 2019, 22:35

Ja u siebie zregenerowałem przepustnicę (raczej prewencyjnie, gdyż to nie ona była winna) i wymieniłem całą wiązkę od przepustnicy do ECU - i moim zdaniem jest to jedyna skuteczna i sensowna naprawa. Też jestem zdania, że lepiej oddać to komuś kto ma pojęcie jak to dobrze zrobić, samo otworzenie i kapnięcie cyny to jednak troszkę za mało (nie pęknięcia cyny są problemem tylko ścieżek). Dodatkowo może być problem w wiązce pomiędzy pedałem gazu a ECU, sam pedał gazu może być walnięty lub kostki do cewek - to takie najpopularniejsze przyczyny tego błędu.

ODPOWIEDZ