v4y 715 padł.
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 mar 2019, 15:31
- Skąd: Dolnośląskie, góry
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Espace i inne...
Re: v4y 715 padł.
Przy termostacie można pokusić się o taki na niższą temperaturę ~70st. Warto pomyśleć o przeglądzie skrzyni, zmieniając przy okazji wymiennik na taki, który działa OE łańcuch nissana na alledrogo 440 zł. Ze śrubami może być różnie, pomyśl o OE.
-
- Klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 gru 2016, 20:05
- Skąd: Mysłowice
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Citroen C5
Re: v4y 715 padł.
Jeśli chodzi o wał, ściągnąć do pomiarów i jak nie jest źle to polerka i panewki nominał, ja zakładałem do jednego vq35de z Kinga nominały wzmacniane, już dwa lata śmigają. Teraz 5 miesięcy temu robiłem generalkę drugiego vq35de, tam wyszły panewki nadwymiarowe też założone z Kinga. Jeśli chodzi o uszczelki to z reinza cały zestaw na silnik około 400 złotych, polecany przez faceta co tuninguje te silniki.
Szlif wału to jest koszt około 350 złotych, do tego panewki korbowe i główne.
Blok oddawałem do honowania, tłoki nadwymiarowe.
Głowice kompletny przegląd wraz z regulacją luzów zaworowych 700 złotych.
Szlif wału to jest koszt około 350 złotych, do tego panewki korbowe i główne.
Blok oddawałem do honowania, tłoki nadwymiarowe.
Głowice kompletny przegląd wraz z regulacją luzów zaworowych 700 złotych.
-
- Klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 gru 2016, 20:05
- Skąd: Mysłowice
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Citroen C5
Re: v4y 715 padł.
Masz namiary na wymiennik taki który działa? Sam się nad takim już dłuższy czas zastanawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 mar 2019, 15:31
- Skąd: Dolnośląskie, góry
- Rok: 2003
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Espace i inne...
Re: v4y 715 padł.
afair widziałem go na stronie firmy, która sprzedaje części do skrzyń, m.in. sterowniki i zawory do aw55-50. Jest trochę wcześnie, nie przypomnę sobie teraz adresu
edit: choćby taki dodatek:
https://midparts.com.pl/pl/p/DODATKOWA- ... L-LPD/4823
https://midparts.com.pl/pl/p/Dodatkowa- ... -1404/5102
edit: choćby taki dodatek:
https://midparts.com.pl/pl/p/DODATKOWA- ... L-LPD/4823
https://midparts.com.pl/pl/p/Dodatkowa- ... -1404/5102
Re: v4y 715 padł.
Jeśli chodzi o termostat to rozważ faktycznie o niższej temperaturze. Zwróć uwagę że są dwa rodzaje termostatów - różnią się obudową.
Wał korbowy, numer Renault: 7701063516 (+ jakiś numer co go zastępuje). Zadzwoń do ASO Renault Gdynia Zdunek, jak kiedyś kupowałem to było kilka i były na następny dzień... Śmiesznie bo na nalepki Nissana były naklejone nalepki Renault
Wał korbowy, numer Renault: 7701063516 (+ jakiś numer co go zastępuje). Zadzwoń do ASO Renault Gdynia Zdunek, jak kiedyś kupowałem to było kilka i były na następny dzień... Śmiesznie bo na nalepki Nissana były naklejone nalepki Renault
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Kejno masz rację, pisałem do Zdunka, 800 zł plus vat. No to mi rozwiązuje problem wału. I spora oszczędność.
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Jakub a regulacja na szklankach? I to cena za dwie czy za jedną głowicę?Jakub Gancarek pisze: ↑14 paź 2019, 22:35 Jeśli chodzi o wał, ściągnąć do pomiarów i jak nie jest źle to polerka i panewki nominał, ja zakładałem do jednego vq35de z Kinga nominały wzmacniane, już dwa lata śmigają. Teraz 5 miesięcy temu robiłem generalkę drugiego vq35de, tam wyszły panewki nadwymiarowe też założone z Kinga. Jeśli chodzi o uszczelki to z reinza cały zestaw na silnik około 400 złotych, polecany przez faceta co tuninguje te silniki.
Szlif wału to jest koszt około 350 złotych, do tego panewki korbowe i główne.
Blok oddawałem do honowania, tłoki nadwymiarowe.
Głowice kompletny przegląd wraz z regulacją luzów zaworowych 700 złotych.
Re: v4y 715 padł.
Od strony Elbląga to masz Zdunka bliżej w Gdańsku ul. Miałki Szlak... ale to pewnie już wieszKrzysiekEg pisze: ↑15 paź 2019, 11:19 Kejno masz rację, pisałem do Zdunka, 800 zł plus vat. No to mi rozwiązuje problem wału. I spora oszczędność.
-
- Klubowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 gru 2016, 20:05
- Skąd: Mysłowice
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Citroen C5
Re: v4y 715 padł.
Regulacja też była Jak co mam znajomego co to robi i jest sprawdzony, mogę podać namiary na PWKrzysiekEg pisze: ↑15 paź 2019, 11:29Jakub a regulacja na szklankach? I to cena za dwie czy za jedną głowicę?Jakub Gancarek pisze: ↑14 paź 2019, 22:35 Jeśli chodzi o wał, ściągnąć do pomiarów i jak nie jest źle to polerka i panewki nominał, ja zakładałem do jednego vq35de z Kinga nominały wzmacniane, już dwa lata śmigają. Teraz 5 miesięcy temu robiłem generalkę drugiego vq35de, tam wyszły panewki nadwymiarowe też założone z Kinga. Jeśli chodzi o uszczelki to z reinza cały zestaw na silnik około 400 złotych, polecany przez faceta co tuninguje te silniki.
Szlif wału to jest koszt około 350 złotych, do tego panewki korbowe i główne.
Blok oddawałem do honowania, tłoki nadwymiarowe.
Głowice kompletny przegląd wraz z regulacją luzów zaworowych 700 złotych.
-
- Forumowicz
- Posty: 498
- Rejestracja: 02 gru 2017, 17:46
- Skąd: Elbląg
- Rok: 2006
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: Jaguar x300 4.0
Re: v4y 715 padł.
Ok. Coś już tam wiem.
Padły panewki korbowodowe, na szczęście blok silnika jest cały.
Mechanik twierdzi, że nasi już tu byli, według niego ktoś już otwierał silnik, i wstawił używane panewki, lub coś modyfikował. Panewki wprawdzie z sygnaturą nissana ndc. Wał do wymiany. Silnik grubo zasyfiony szarym silikonem. Rozrząd ok, napinacz do połowy wysunięty.
Podjęliśmy decyzję, że wymieniamy wał na nowy, panewki komplet ndc std. Do tego nowa pompa oleju, wody, termostat.
Największy problem jest ze śrubami. Te od wału bardzo mocno dokręcone, łby były zjechane, kilka sztuk trzeba było naspawać, by odkręcić.
Idą do wymiany, ale mam problem, bo cena pewnie z kosmosu, a na wolnym rynku niedostępne, tylko arp za około 1000 komplet.
Druga sprawa, czy śruby od korb, też idą w komplecie do wymiany, czy można je jeszcze raz skręcać, bo inaczej pewnie drugi tysiąc padnie.
Dylemat mam też z pompą oleju, czy z nowymi pompami były oringi? Bo na schemacie nie widać, a w pompach są. Gość na allegro ma oryginalną pompę za 600, ale bez oringów. Nowa w serwisie za 700, ale nie wiem, czy z oringami, i najgorsze, że dopiero za 7 dni.
Śruby podpory wału 1229338U1A,
i śruby korb 121094W002.
Padły panewki korbowodowe, na szczęście blok silnika jest cały.
Mechanik twierdzi, że nasi już tu byli, według niego ktoś już otwierał silnik, i wstawił używane panewki, lub coś modyfikował. Panewki wprawdzie z sygnaturą nissana ndc. Wał do wymiany. Silnik grubo zasyfiony szarym silikonem. Rozrząd ok, napinacz do połowy wysunięty.
Podjęliśmy decyzję, że wymieniamy wał na nowy, panewki komplet ndc std. Do tego nowa pompa oleju, wody, termostat.
Największy problem jest ze śrubami. Te od wału bardzo mocno dokręcone, łby były zjechane, kilka sztuk trzeba było naspawać, by odkręcić.
Idą do wymiany, ale mam problem, bo cena pewnie z kosmosu, a na wolnym rynku niedostępne, tylko arp za około 1000 komplet.
Druga sprawa, czy śruby od korb, też idą w komplecie do wymiany, czy można je jeszcze raz skręcać, bo inaczej pewnie drugi tysiąc padnie.
Dylemat mam też z pompą oleju, czy z nowymi pompami były oringi? Bo na schemacie nie widać, a w pompach są. Gość na allegro ma oryginalną pompę za 600, ale bez oringów. Nowa w serwisie za 700, ale nie wiem, czy z oringami, i najgorsze, że dopiero za 7 dni.
Śruby podpory wału 1229338U1A,
i śruby korb 121094W002.
- Załączniki
-
- 20191017_094830.jpg (451.63 KiB) Przejrzano 8255 razy
-
- 20191018_134044.jpg (413.9 KiB) Przejrzano 8255 razy
-
- 20191018_134828.jpg (455.41 KiB) Przejrzano 8255 razy
-
- 20191018_145313.jpg (240.01 KiB) Przejrzano 8255 razy
-
- 20191018_145058.jpg (218.37 KiB) Przejrzano 8255 razy